خواستار مشارکت در انتخابات هیات مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور خواستار مشارکت در انتخابات هیات مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور

خواستار مشارکت در انتخابات هیات مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور

خواستار مشارکت در انتخابات هیات مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور ، هستیم. نسخه پیچیدن یکنواخت برای کشور مفید نیست

کد خبر: 000623008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ شهریور ۰۰ - ۱۰:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، خواستار مشارکت در انتخابات هیات مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور ، هستیم. نسخه پیچیدن یکنواخت برای کشور مفید نیست

خواستار مشارکت در انتخابات هیات مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور

خواستار مشارکت در انتخابات هیات مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور
گفتگو با حسین زهی، عضو کمیسیون عمران مجلس؛
نسخه پیچیدن یکنواخت برای کشور مفید نیست/ مهندسان حداکثر مشارکت را در انتخابات داشته باشند
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه مهندسان حداکثر مشارکت را در انتخابات هیات مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور داشته باشند، تصریح کرد: نسخه پیچیدن یکنواخت برای کشور مفید نیست.
اسماعیل حسین زهی با عنوان اینکه تعارض منافع در سال‌های گذشته داشته ایم، افزود: یکسری تعهداتی بعضی از عزیزان دادند و گفتند ما که عضو هیات مدیره یا رئیس سازمان نظام مهندسی می ‌شویم، به هیچ عنوان حق نظارت و امثالهم نداشته باشیم، یعنی با اذن این کار را کردند که خوب است.
وی گفت: البته در بعضی از استان‌های مرزی ماهیانه یک یا دو جلسه برگزار می ‌گردد، و در مجموع حق جلسات ماهیانه دویست الی سیصد هزار تومان به هیات مدیر‌ه‌ها نمی ‌رسد، حالا در شهر‌های بزرگ این رقم تفاوت دارد که ما باید این دو را از هم جدا کنیم.
حسین زهی با تاکید بر اینکه نسخه پیچیدن یکنواخت برای کشور مفید نیست، افزود: بر همین اساس، ما باید بعضی از استان‌ ها را استثنا ببینیم و استان‌ هایی که برآورد زیادی دارند بتوانند در مجامع هم که تشکیل می ‌شود، در مجامع نوع پرداختی‌هایی که به هیات مدیره و شورای سازمان وجود دارد، مشحص گردد.
به گفته عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، واقعا در برخی استان ‌ها اصلا به صرف استان ‌ها نیست بخشنامه اجرایی شود. به همین خاطر، اکنون در استان ‌های مرزی هیچ کس حاضر نیست برای انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ثبت نام کند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع باید از جوانب مختلف در کمیسیون مختلف مجلس به خصوص کمیسیون عمران مجلس اونجا بررسی گردد.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات هیات مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور، بیان کرد: در هر انتخابی سرنوشت را خودمردم مشخص می ‌کنند.
حسین زهی با عنوان اینکه انتظار داریم جامعه ۵۰۰ هزار نفری مهندسی مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند، افزود: هرچقدر بتوانیم مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشیم، قطعا توانمندی هیات مدیره‌ها هم دو چندان خواهد شد، ضمن اینکه در بعضی مواقع می‌ بینیم که برخی عزیزان رای نمی ‌دهند، ولی در مجامع می‌آیند و اظهار نظر می‌کنند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه ابراز امیدواری کرد جامعه مهندسی در روز رای گیری پای صندوق بیایند و به مهندسین مورد نظر خودشان رای بدهند تا در آینده بتوانند خواسته ‌های خودشان را از این هیات مدیر‌ها درخواست کنند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ شهریور ۰۰
416 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0