یزد

فراخوان پیش ‌ثبت نام سهام مجتمع آپارتمانی قشم- مشهد مقدس- شمال

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد، درنظر دارد با توجه به استقبال اعضای سازمان نسبت به سرمایه گذاری و خرید یک مجموعه آپارتمان دو خوابه و تک خوابه در مشهد مقدس- شمال و قشم و تجهیز واحدهای آپارتمانی به ملزومات رفاهی (کولر- گاز- یخچال- مبلمان- قالی- تلویزیون- تخت خواب- وسایل اولیه و … ) جهت استفاده خانوادگی اعضاء اقدام کند. بنابراین، کلیه اعضاء محترمی که مایل به سرمایه‌گذاری در این پروژه‌اند، می‌توانند به سایت سازمان به آدرس snmk.ir مراجعه و فرم مربوط را تکمیل کنند.

کد خبر: 5157 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ دی ۹۵ - ۶:۰۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد، درنظر دارد با توجه به استقبال اعضای سازمان نسبت به سرمایه گذاری و خرید یک مجموعه آپارتمان دو خوابه و تک خوابه در مشهد مقدس- شمال و قشم و تجهیز واحدهای آپارتمانی به ملزومات رفاهی (کولر- گاز- یخچال- مبلمان- قالی- تلویزیون- تخت خواب- وسایل اولیه و … ) جهت استفاده خانوادگی اعضاء اقدام کند. بنابراین، کلیه اعضاء محترمی که مایل به سرمایه‌گذاری در این پروژه‌اند، می‌توانند به سایت سازمان به آدرس snmk.ir مراجعه و فرم مربوط را تکمیل کنند.فراخوان پیش ‌ثبت نام سهام مجتمع آپارتمانی

فراخوان پیش ‌ثبت نام سهام مجتمع آپارتمانی

فراخوان پیش ‌ثبت نام سهام مجتمع

فراخوان پیش ‌ثبت نام سهام مجتمع آپارتمانی

توضیح‌ها:

۱- آپارتمان‌های پیش‌بینی شده به‌صورت نوساز و در مناطق مناسب شهری با دسترسی آسان به مراکز رفاهی و تفریحی به‌ همراه سند شش دانگ با پایان کار است.

۲- سهم الشرکه خریداری شده اعضاء سالانه پس از تعیین سود پروژه قابل خرید و فروش است.

۳- بنابر برنامه‌ریزی انجام شده استفاده از واحدها به‌صورت هفتگی از روز جمعه ساعت ۴ بعدازظهر لغایت روز جمعه هفته بعد ساعت ۱۰ صبح به ازاء هر سهم خواهد بود. هر گونه تغییر متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود .

۴-برنامه زمانی استفاده سهام‌داران از واحدها بهمن ماه هر سال (برای سال بعد) با حضور اعضاء به‌صورت قرعه‌کشی تعیین می‌گردد. (بجز ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین سال بعد)

۵- برای تأمین هزینه‌های جاری و نگهداری مجتمع، استفاده از واحدها در روزهای ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین سال بعد با پرداخت قسمتی از اجاره در اختیار سهام‌داران قرار می گیرد .

برای اعلام آمادگی مشارکت در این پروژه، لطفا فرم مربوط را تکمیل نمایید.

فراخوان پیش ‌ثبت نام سهام مجتمع آپارتمانی

منبع: روابط عمومی سازمان

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ دی ۹۵
1476 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0