معاونت آموزشی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشور

فراخوان برای دانش آموختگان محیط زیست در سامانه فرهنگیان کشور

معاونت آموزشی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشور بیان کرد: دانش آموختگان محیط زیست میتوانند در سامانه جامع (LTMS) ثبت نام کنند.

کد خبر: 960427007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶ - ۸:۴۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،معاونت آموزشی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشور بیان کرد: دانش آموختگان محیط زیست میتوانند در سامانه جامع (LTMS) ثبت نام کنند.فراخوان برای دانش آموختگان محیط زیست در سامانه فرهنگیان کشور

فراخوان برای دانش آموختگان محیط زیست در سامانه فرهنگیان کشور

فراخوان برای دانش آموختگان محیط زیست در سامانه فرهنگیان کشور

فراخوان برای دانش آموختگان محیط زیست در سامانه فرهنگیان کشور

صمد رفیعی، معاونت آموزشی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشور، در رابطه با تدریس کتاب درسی “انسان و محیط زیست” بیان داشت: این کتاب با هم کاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان محیط زیست تهیه گردیده است و ما در خواستی که از مسوولین این وزارتخانه داشتیم این بود که در تدریس این کتاب از دانش آموختگان رشته محیط زیست که عضو سازمان نظام مهندسی بوده و بعضی هم رتبه دار هستند، استفاده نمایند.
رفیعی گفت: تقریبا ده در صد از اعضای نظام مهندسی دانش آموخته در این زمینه محسوب میشوند که بیش از هجده هزار نفر هستند.
وی در مورد جوابیه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در نامه ای که از آموزش و پرورش برای ما فرستاده شد از کسانیکه در این زمینه توانایی دارند خواسته شده تا در سامانه جامع http://ltms.medu.ir که مخصوص فرهنگیان است و با نام اختصاری (lTMS) شناخته میشود، ثبت نام کنند.


معاون آموزشی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشور تصریح کرد: ما هم از دانش آموختگانمان خواستیم که به این سامانه مراجعه نمایند و اطلاعات خود را ثبت نمایند. در این ۲ روز استقبال خوبی از این موضوع شده و تعداد زیادی در این سامانه ثبت نام کرده اند. ما متن نامه را ۲ روز قبل برای استانها فرستادیم تا همه در این سامانه ثبت نام کنند. ما هم چنان پی گیر ثبت نام و پذیرفته شدن این افراد هستیم.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: بعد از قبول این افراد در آموزش و پرورش، باید آموزشهای لازم جهت تدریس کتاب درسی به آن ها داده شود تا برای حضور در مدارس و آموزش دانش آموزان آماده شوند. این کتاب در دوره دبیرستان ارائه میشود.
منبع : ایلنا

 

کانال تلگرام آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ تیر ۹۶
1850 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0