مدیر کل استاندارد استان زنجان بیان کرد

تا پایان امسال سی استاندارد ملی در زنجان گرداوری میشود.

مدیر کل استاندارد استان زنجان بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال سی استاندارد ملی در این استان گرداوری و علاوه بر آن پنجاه استاندارد ملی هم بازنگری خواهد شد.

کد خبر: 960325007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ خرداد ۹۶ - ۱۱:۰۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیر کل استاندارد استان زنجان بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال سی استاندارد ملی در این استان گرداوری و علاوه بر آن پنجاه استاندارد ملی هم بازنگری خواهد شد.تا پایان امسال سی استاندارد ملی در زنجان

تا پایان امسال سی استاندارد ملی در زنجان

تا پایان امسال سی استاندارد ملی در زنجان

تا پایان امسال سی استاندارد ملی در زنجان

داود کارگرزاده روز پنج شنبه عنوان کرد: استانداردهای ملی همانند استانداردهای بین المللی هر ۵ سال یک بار تجدید نظر میشود و این مهم بدلیل تغییر تکنولوژی و وضعیت اقتصادی و اجتماعی است.
کارگر زاده تصریح کرد: تاکنون بالغ بر سی هزار استاندارد ملی در کشور گرداوری شده است و اجرای این استانداردها به هم کاری کلیه بخشها نیاز دارد.
وی اذعان کرد: بر اساس سند توسعه استاندارد ملی در افق هزار و چهار صد و چهار، هر کالا و خدمتی که تولید و عرضه میشود باید پیوست یک استاندارد باشد، یعنی هر کالایی که تولید و یا خدماتی که عرضه میشود، منطبق با یک استاندارد باشد.
کارگر زاده ادامه داد: اگر بخواهیم سطح زندگی به ایده آل و مطلوب برسد باید، نظام مهندسی کیفیت تشکیل گردد تا کنترل کیفیت را به سمت باور کیفیت پیش برد و در این میان گرداوری خدماتی مطابق با استانداردها نتایج بهتری را بدنبال دارد.


وی تاکید کرد: بر این اساس نهادها و ارگان ها در جهت تسهیل و شتاب بخشی در روند کار و رضایت مشتریان خود نسبت به استاندارد سازی فرآیندهای خدمات خود اقدام نمایند.
مدیر کل استاندارد استان زنجان خاطرنشان کرد: برای پیش برد بهتر برنامه ها کارگروه استانداردسازی و افزایش کیفیت کالا و خدمات تیر سال نود و چهار در این استان تشکیل شده که مشکل های، موانع موجود در جهت استانداردسازی را شناسایی و بعد از بررسی برطرف میکند.
منبع : ایرنا

 

دانلود رایگان کتاب راهنمای مبحث ۱۳

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ خرداد ۹۶
1130 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0