خریدوفروش ساختمان ‌های زیر سیصد میلیون در اصفهان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان مطرح کرد:

خریدوفروش ساختمان ‌های زیر سیصد میلیون در اصفهان رونق می‌ گیرد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بیان کرد: پیش بینی می گردد امسال با توجه به افزایش مدت زمان پرداخت وام مسکن خرید و فروش ساختمان‌ های با نرخ دویست تا سیصد میلیون تومان در اصفهان رونق بگیرد.

کد خبر: 960705013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ مهر ۹۶ - ۷:۵۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بیان کرد: پیش بینی می گردد امسال با توجه به افزایش مدت زمان پرداخت وام مسکن خرید و فروش ساختمان‌ های با نرخ دویست تا سیصد میلیون تومان در اصفهان رونق بگیرد.خریدوفروش ساختمان ‌های زیر سیصد میلیون در اصفهان

خریدوفروش ساختمان ‌های زیر سیصد میلیون در اصفهان

خریدوفروش ساختمان ‌های زیر سیصد میلیون در اصفهان

خریدوفروش ساختمان ‌های زیر  سیصد میلیون در اصفهان رونق می‌ گیرد

علی عموشاهی ظهر امروز در جلسه خبری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان و سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک، شیرآلات و سرویس‌ های بهداشتی اصفهان، عنوان کرد: اکنون به علت اوضاع اقتصادی موجود صنعت ساختمان نیز درگیر رکود و مشکلات شدیدی شده است.
عمو شاهی با اشاره به این که بدنبال صنعت ساختمان، پانصد صنعت دیگر فعال میشود، گفت: شاخصه اقتصاد هر کشوری، صنعت ساختمانی است ولی در ایران پول با بهره بالا به بازار تزریق میشود و در این شرایط مردم تمایلی به سرمایه ‌گذاری در کار تولید و صنعت ندارند و ترجیح می ‌دهند تا در بانک سپرده‌ گذاری کنند.
وی با اعلام این که نرخ تورم و بهره بانکی در کشورهای توسعه‌ یافته متوازن و یا با اختلاف کمی نسبت به یک دیگر قرار دارد، ادامه داد: سرمایه‌ گذاری در صنعت ساختمان علاوه بر ایجاد اشتغال، از رکود بیش از پیش در این صنعت جلوگیری می ‌کند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان حول برپایی ۲ نمایشگاه پیش رو، افزود: نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان و نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک، شیرآلات و سرویس‌ های بهداشتی اصفهان قدمی در جهت افزایش کیفی صنعت ساختمان در اصفهان است که در پرتو آن میتوان از تولید کنندگان بخشهای مختلف این صنعت حمایت کرد.

خریدوفروش ساختمان ‌های زیر سیصد میلیون در اصفهان


وی تصریح کرد: ساختمانهایی که احداث می گردد مطلوب نیست ولی نسبت به سالهای گذشته کیفیت آن ها بهبود یافته است.
عموشاهی با تاکید بر این که سازمان نظام مهندسی ساختمان صرفا مجری مقررات ملی ساختمان است، خاطر نشان ساخت: اکنون عمر متوسط ساختمانها در اصفهان پنجاه سال است ولی برخی ساختمان‌ ها با توجه به کیفیت ساختشان تا دوییست سال هم عمر داشته باشند.
وی یاد آور شد: در این راستا مبحث بیست و دو مقررات ملی ساختمان بر موضوع استحکام‌ بخشی ساختمانها تاکید کرده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان هم چنین گفت: نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان بیست و هفتم تا سی ام مهرماه و هم چنین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک، شیرآلات و سرویس‌ های بهداشتی اصفهان از نوزدهم تا بیست و دوم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر این که پروانه ‌های ساختمانی صادرشده در اصفهان طی سال ‌های گذشته بالغ بر دوازده میلیون مترمربع بوده که این آمار به کم تر از شش میلیون متر مربع کاهش یافته است، تصریح کرد: پیش بینی می گردد امسال با توجه به افزایش مدت زمان پرداخت وام مسکن خرید و فروش ساختمان‌ های با نرخ دویست تا سیصد میلیون تومان در اصفهان رونق بگیرد.
عمو شاهی با بیان این که برای صدور پروانه‌ های ساختمانی، سازمان نظام مهندسی ساختمانها را از نظر استحکام در برابر زلزله طبق آخرین استانداردهای مصوب کشوری نظارت میکند، یاد آور شد: ارتقای صنعت کیفی ساختمانی و حمایت از سرمایه ‌گذاران این صنعت مهم ترین وظایف سازمان نظام مهندسی است.
به گفته عموشاهی ، ارتقا کیفی ساختمان، حمایت از تولید ملی و حمایت از مشتریان از جمله وظایف سازمان نظام مهندسی ساختمان است و در صنعت ساختمان از تولید تا نظارت و اجرا و نگه داری آن و حتی بعد از تخریب بازیافت آن خیلی مهم است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: ساختمان را با بهترین مصالح و تکنولوژی‌ ها می ‌سازیم، ولی ساختمان همچون یک موجود زنده است و باید آنرا بصورت مرتب چکاب و بر اساس قوانین باید بصورت دوره ‌ای بازبینی گردد و شهرداری برای آن برای مدتی محدود پروانه بهره برداری صادر کند.
منبع : ایمنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کیلد آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی نظارت اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مهر ۹۶
1133 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0