دبیرخانه

انتخابات چهره سال ۹۵ صنعت ساختمان کشور

دبیرخانه جشنواره چهره سال صنعت ساختمان (چهره عمرانی) برای چهارمین دوره پیاپی، انتخاب چهره سال 95 را برگزار خواهد کرد. انتخاب چهره سال صنعت ساختمان کشور، انتخابی کاملاً رسانه‌‏ای است که چهره‌ها و نهادهای عمرانی عملکرد و فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف صنعت ساختمان از جمله «کارگاه ایمن، ساختمان ایمن، شهر ایمن»، «ساختمان پایدار و محیط زیست پایدار» و «اخلاق حرفه‌ای و حقوق شهروندان» در معرض رای مخاطبان قرار می‌دهند. همچنین از میان شهرداران کلان‌شهرها، یک نفر توسط هیئت داورانی متشکل از نخبگان به عنوان شهردار برتر معرفی خواهند کرد.

کد خبر: 6361 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ بهمن ۹۵ - ۴:۰۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،دبیرخانه جشنواره چهره سال صنعت ساختمان (چهره عمرانی) با حمایت رسانه‌های عمومی و تخصصی و با توجه به استقبال گسترده از این طرح در سه سال گذشته، برای چهارمین دوره پیاپی، انتخاب چهره سال ۹۵ را با رأی‌گیری از کاربران خود برگزار خواهد کرد.انتخابات چهره سال ۹۵ صنعت ساختمان کشور

انتخابات چهره سال 95 صنعت ساختمان کشور

انتخابات چهره سال ۹۵ صنعت ساختمان کشور

انتخابات چهره سال ۹۵ صنعت ساختمان کشور

انتخاب چهره سال ۹۵ که به همت دبیرخانه چهره سال صنعت ساختمان کشور برگزار می‌شود، توانسته جایگاه خود را در میان فعالان و متخصصان عمران و ساختمان کشور به دست آورد. این انتخابات هرساله با فراخوان عمومی آغاز و با شرکت نامزدها در گروه‌های تعیین شده برگزار می‌شود. یادآور می‌شود پیروز حناچی، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، با کسب ۷۶۰۱ رأی از مجموع ۴۲۹۴۳ رأی به عنوان چهره سال ۱۳۹۳ صنعت ساختمان برگزیده شد و نیز علیرضا پاک‌فطرت، شهردار شیراز با کسب ۱۱هزار و ۲۵۰ رأی از مجموع ۴۰هزار و ۵۵۵ رأی در دور دوم توانست به عنوان چهره سال ۱۳۹۴ صنعت ساختمان دست یابد.

انتخاب چهره سال صنعت ساختمان کشور، انتخابی کاملاً رسانه‌‏ای است و توسط مخاطبان گزینش خواهند شد. این برنامه به یکی از برنامه‏های رسانه‌‏ای بزرگ کشور در پایان سال بدل شده است که امسال رسانه‌‏های مختلف ملی و استانی در اجرای این برنامه مشارکت دارند.

انتخابات در گروه‏های چهارگانه شهرداری، شورای شهر، راه و شهرسازی و نظام مهندسی انجام می ‌گیرد و مخاطبان می ‌توانند در هر دسته به یکی از کاندیداها رای دهند و در نهایت بالاترین رای در هر گروه در سه دسته کلان‌شهرها، شهرهای متوسط و شهرهای کوچک به عنوان برترین آن گروه و دسته انتخاب خواهد شد.

در این برنامه رسانه‌ای چهره‌ها و نهادهای عمرانی مورد نظر عملکرد و فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف صنعت ساختمان از جمله «کارگاه ایمن، ساختمان ایمن، شهر ایمن»، «ساختمان پایدار و محیط زیست پایدار» و «اخلاق حرفه‌ای و حقوق شهروندان» در معرض رای مخاطبان قرار می‌دهند.

لازم به ذکر است که از هر گروه بالاترین رای به عنوان چهره برتر در آن گروه معرفی می‌شود و از بین منتخبان نیز کاندیدایی که بیشترین رأی را در مجموع توسط مخاطبان کسب کرده است به عنوان چهره سال ۱۳۹۵ صنعت ساختمان معرفی می‌‏شود.

همچنین از میان شهرداران کلان‌شهرها، یک نفر توسط هیئت داورانی متشکل از نخبگان با سابقه در حوزه ‌های مختلف شهری با توجه به عملکرد به عنوان شهردار برتر معرفی خواهند کرد.

منبع: صما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ بهمن ۹۵
1127 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0