ساماندهی اصولی حاشیه نشینی، موضوع اصلی در باز آفرینی شهری ساماندهی اصولی حاشیه نشینی، موضوع اصلی در باز آفرینی شهری

ساماندهی اصولی حاشیه نشینی، موضوع اصلی در باز آفرینی شهری

ساماندهی اصولی حاشیه نشینی، موضوع اصلی در باز آفرینی شهری  ، معاونت مسکن سه اداره دارد که یکی از آن‌ها اداره نظام مهندسی، اداره برنامه ریزی مسکن و اداره نظارت بر طرح‌ها و باز آفرینی شهری است

کد خبر: 020914002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ آذر ۰۲ - ۵:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ساماندهی اصولی حاشیه نشینی، موضوع اصلی در باز آفرینی شهری  ، معاونت مسکن سه اداره دارد که یکی از آن‌ها اداره نظام مهندسی، اداره برنامه ریزی مسکن و اداره نظارت بر طرح‌ها و باز آفرینی شهری است

ساماندهی اصولی حاشیه نشینی، موضوع اصلی در باز آفرینی شهری

ساماندهی اصولی حاشیه نشینی، موضوع اصلی در باز آفرینی شهری

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان شرقی بیان کرد:
ساماندهی اصولی حاشیه نشینی، موضوع اصلی در باز آفرینی شهری
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان شرقی اظهار داشت: در حوزه باز آفرینی شهری خدماتی در گذشته انجام شده بود اما اکنون باید موضوع مهم و اصلی ما ساماندهی اصولی حاشیه نشینی باشد.
جعفر حسن زاده به آخرین وضعیت مسکن در استان پرداخت و افزود: معاونت مسکن سه اداره دارد که یکی از آن‌ها اداره نظام مهندسی، اداره برنامه ریزی مسکن و اداره نظارت بر طرح‌ها و باز آفرینی شهری است.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی ادامه داد: تمام سعی ما این است که بتوانیم کار تیمی را به جای کار فردی رواج دهیم، در این مجموعه قبل و بعد از زمان اداری همکاران در تلاش هستند تا بتوانند گره‌ای را باز کنند و در دو ماه اخیر با تلاش همکاران توانستیم قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را جز برنامه تیمی قرار دهیم و به توفیقاتی دست یافتیم.
وی تصریح کرد: هفت هزار و ۲۱۰ مورد از زمان سامانه‌ای شدن سیستم، پروانه نظام مهندسی ثبت شده داریم که همه آن‌ها از طریق سیستم به ثبت رسیده است.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان شرقی گفت: در حوزه باز آفرینی شهری خدماتی در گذشته انجام شده بود اما اکنون باید موضوع مهم و اصلی ما ساماندهی اصولی حاشیه نشینی با یک برنامه مدوّن و به دور از شعارگرایی باشد.
وی به املاک مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان در میدان شهید بهشتی پرداخت و افزود: چندین سال است که مغازه‌های دور میدان شهید بهشتی (منصور سابق) خالی بوده و یکی از اقدامات ما مزایده این مغازه‌ها بود که هم اکنون اقدام کرده‌ایم و توانستیم مجوز اجاره دهی این املاک را بگیریم.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آذر ۰۲
174 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0