اطمینان خاطر به کلیه اعضای نظام مهندسی کشور برای احراز صلاحیت داوطبان اطمینان خاطر به کلیه اعضای نظام مهندسی کشور برای احراز صلاحیت داوطبان

اطمینان خاطر به کلیه اعضای نظام مهندسی کشور برای احراز صلاحیت داوطبان

اطمینان خاطر به کلیه اعضای نظام مهندسی کشور برای احراز صلاحیت داوطبان ، یک رای هم برای انتخابات نظام مهندسی یک رای است. امیدواریم انتخابات نهمین هیئت مدیره نظام مهندسی به بهترین وجه برگزار گردد

کد خبر: 000427002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ تیر ۰۰ - ۹:۲۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اطمینان خاطر به کلیه اعضای نظام مهندسی کشور برای احراز صلاحیت داوطبان ، یک رای هم برای انتخابات نظام مهندسی یک رای است. امیدواریم انتخابات نهمین هیئت مدیره نظام مهندسی به بهترین وجه برگزار گردد

اطمینان خاطر به کلیه اعضای نظام مهندسی کشور برای احراز صلاحیت داوطبان

اطمینان خاطر به کلیه اعضای نظام مهندسی کشور برای احراز صلاحیت داوطبان
عضو كميسيون عمران مجلس بیان کرد:
اطمینان خاطر به کلیه اعضای نظام مهندسی کشور برای احراز صلاحیت داوطبان/ یک رای هم برای انتخابات نظام مهندسی یک رای است
اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس بیان داشت: به کلیه پانصد هزار عضو نظام مهندسی کشور درباره روند احراز صلاحیت داوطلبان درباره سلامت انتخابات اطمينان خاطر میدهیم.
اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که مهمان سیزدهمین جلسه هیات اجرایی انتخابات استان تهران بود، افزود: امیدواریم انتخابات نهمین هیئت مدیره نظام مهندسی به بهترین وجه برگزار گردد و انتخاباتی پرشور، موثر و هدفمند پیش رو داشته باشیم و با انتخاب افرادی ذی صلاح و دارای برنامه بتوانیم آینده خوبی را برای سازمان نظام مهندسی کشور رقم بزنیم .
شاکری در خاتمه برگزاری نشست سیزدهم هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران، عنوان کرد: در این جلسه گزارش پایان مرحله ثبت نام داوطلبان هیات مدیره ارائه و تصمیمات خوبی در خصوص رویه واحد در فرآیند احراز صلاحیت افراد بیان گردید.
وی گفت: تا به حال جلسات متعددی فی ما بین مجلس و معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مورد روند فعالیت هیئت نظارت مرکزی و همچنین شروع فعالیت ناظران مجلس در انتخابات نظام مهندسی ۱۴۰۰ برگزار شده و به نتایج مطلوبی در این حوزه رسیده ایم.
عضو کمیسیون عمران مجلس با عنوان اینکه زمان‌بندی انتخابات بسیار خوب بوده و تا کنون هم روند بسیار مناسبی داشته است، افزود: در استانها ثبت نام کاندید ها انجام شده ودر حال حاضر در مرحله استعلام از مراجع مختلف برای احراز صلاحیت افرادی هستیم که ثبت نام کرده اند.
وی گفت: وظیفه خطیری هیئت های اجرایی در مرحله اول ( احراز صلاحیت ها) بر عهده دارد و همواره هم بر اجرای صحیح و بدون شائبه این کار، بادقت تمام مبادرت می ورزند و امیدوار هستیم تا پایان انتخابات هیئتهای نظارتی و اجرایی بتوانند همچنان حضور موثری داشته باشند.
شاکری در ادامه از نظارت نمایندگان مجلس بر انتخابات نظام مهندسی در کشور خبر داد و افزود: برگزاری این انتخابات در این دوره با نظارت نمایندگان منتخب ملت مثبت ارزیابی می گردد.
عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: یک چهارم مهندسان ساختمان کل کشور عضو نظام مهندسی ساختمان استان تهران هستند و استان تهران در این دوره از انتخابات از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است بهمین علت، کمیسیون عمران مجلس نیز در کنار هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی بر روند انتخابات نظارت خواهد داشت.
وی گفت: در صورتیکه به هیئت ‌های اجرایی در مورد تخلف کسانیکه ثبت نام کرده اند موردی اعلام گردد، این موضوع بطور قطع در جلسات هیئتهای اجرایی بصورت کامل بررسی می گردد و تا زمانیکه موضوع روشن نشود هیچ تصمیمی در مورد آن گرفته نمیشود بنابراین یک اطمینان خاطر به تمامی پانصد هزار عضو نظام مهندسی در مورد روند احراز صلاحیت داوطلبان داده می شود.
وی ادامه داد: با اجرای این اقدامات و اطمینان خاطر از طرف کمیسیون عمران، هیئتهای اجرایی نظارت، انگیزه برای شرکت کنندگان و رای دادن اعضا در این انتخابات افزایش پیدا می کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: من از تمامی اعضای نظام مهندسی کشور تقاضا می‌کنم با حضور گسترده و رقابتی خود موجبات ترقی و رشد سازمان نظام مهندسی را فراهم کنند تا منفعت این حرکت بزرگ صنفی شامل حال مهندسان و ارتقای ساخت وساز کشور گردد.
شاکری افزود: سازمان نظام مهندسی برای خود اعضای نظام مهندسی است و به دست خود آنها اداره می گردد و با حضور گسترده خود زمینه ترقی و رشد اعضای نظام مهندسی را فراهم کنند در این شرایط حساس یک رای هم بسیار مهم تلقی می گردد بنابراین یک رای هم یک رای است و از یک رای هم نباید گذشت/
وی هم‌چنین در مورد سیاستهای اجرایی در روند انتخابات هم بیان کرد: ۲ یا ۳ دستورالعمل در این بخش ارائه شده که برخی از آنها مجرای قانونی و سوابق قبلی داشته است اما با این وجود از وزارت راه و شهرسازی، هئیت نظارت و هیئت اجرایی تقاضا داشته ایم، کلیه موضوعات و یا دستور العملها در نظامات اجرایی مطرح گردد تا زمینه ساز سوتفاهم و یا ابهام نشود.
شاکری افزود: هرگونه ابهام، شکایت یا هر موردی به هیئتهای اجرایی که نمایندگان مورد اطمینان جامعه مهندسی مستقر در استانها می بایست منعکش گردد.
وی در خاتمه افزود: از تمامی شرکت‌کنندگان تقاضا داریم با انگیزه در انتخابات نظام مهندسی شرکت کنند و به هیچ عنوان نگران روند احراز صلاحیت در این بخش نباشند و اگر اعتراض و یا شکایتی دارند به هیئتهای اجرایی و نظارت استان و در صورت نیاز به هیئت نظارت مرکزی کشور اعلام نمایند.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ تیر ۰۰
496 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0