تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام مهندسی در نشست کمیسیون عمران مجلس مطرح شد

تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام مهندسی

در نشست کمیسیون عمران مجلس، کلیات طرح اصلاح قانون نظام مهندسی با استفاده از ظرفیت نظام فنی و اجرایی کشور تصویب شد.

کد خبر: 970404002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ تیر ۹۷ - ۱۱:۰۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور,در نشست کمیسیون عمران مجلس، کلیات طرح اصلاح قانون نظام مهندسی با استفاده از ظرفیت نظام فنی و اجرایی کشور تصویب شد.

تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام مهندسی

تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام مهندسی

کلیات طرح اصلاح قانون نظام مهندسی  تصویب گردید

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: در نشست این کمیسیون، طرح اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان در دستور کار قرار داشت که اعضای کمیسیون کلیات آنرا به تصویب رساندند.
صدیف بدری با اشاره به حضور معاونین وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور و مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان در این نشست، ادامه داد: در این نشست کمیته نظام فنی و اجرایی کمیسیون عمران، ۲ گزارش برای اصلاح قانون نظام مهندسی ارائه داد که یک گزارش معطوف به اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان با روال موجود و رفع ایرادات کنونی بود و گزارش دیگر معطوف به اصلاح این قانون با استفاده از ظرفیت نظام فنی و اجرایی کشور بود.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: جزئیات این طرح در کمیته نظام فنی و اجرایی کمیسیون عمران مجلس بررسی خواهد شد و سپس نتیجه نهایی آن در نشست کمیسیون عمران مجلس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام مهندسی

وی با عنوان این که با تصویب نهایی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی دوگانگی های موجود در حوزه تصمیمگیری نظام فنی و اجرایی دولتی و خصوصی برطرف می گردد، خاطر نشان ساخت: با تصویب نهایی این طرح برداشت های سلیقه ای هم به حداقل ممکن کاهش خواهد یافت.

منبع : اقتصاد آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازي

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ تیر ۹۷
1258 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0