تقدیر از هدایت به دلیل نقش مهم شهر جدید پردیس در گسترش صنعتی‌سازی ساختمان تقدیر از هدایت به دلیل نقش مهم شهر جدید پردیس در گسترش صنعتی‌سازی ساختمان

تقدیر از هدایت به دلیل نقش مهم شهر جدید پردیس در گسترش صنعتی‌سازی ساختمان

تقدیر از هدایت به دلیل نقش مهم شهر جدید پردیس در گسترش صنعتی‌سازی ساختمان ، صورت گرفت. نسل چهارم ساختمان سازی در پردیس گسترش یافت

کد خبر: 000616006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ شهریور ۰۰ - ۸:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، تقدیر از هدایت به دلیل نقش مهم شهر جدید پردیس در گسترش صنعتی‌سازی ساختمان ، صورت گرفت. نسل چهارم ساختمان سازی در پردیس گسترش یافت

تقدیر از هدایت به دلیل نقش مهم شهر جدید پردیس در گسترش صنعتی‌سازی ساختمان

تقدیر از هدایت به دلیل نقش مهم شهر جدید پردیس در گسترش صنعتی‌سازی ساختمان

گسترش نسل چهارم ساختمان سازی در پردیس

مسوولان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از هدایت به علت نقش مهم شهر جدید پردیس در گسترش صنعتی‌سازی ساختمان تقدیر نمودند.
در مراسمی با حضور رئیس و مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در پردیس، با اهدای لوح سپاس از هدایت، مدیرعامل شرکت عمران بابت تحولات عمرانی گسترده از شهر پردیس تقدیر گردید.
در همین حال، احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور ضمن تشکر از فعالیت‌ های بزرگ عمرانی در پردیس، مدیریت پیشرفته و گسترش نسل چهارم صنعتی‌سازی ساختمان‌ است را یکی از ویژگی‌ های مهم مدیریت هدایت در شهر پردیس عنوان کرد و گفت: توسعه نسل پنجم و ششم ساختمان‌سازی بعنوان ساختمان‌های هوشمند و سبز نیز از جمله اولویت‌ هایی است که مدیران عمرانی کشور باید به آن سمت حرکت کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور ادامه داد: ایفای نقش شرکت عمران پردیس در توسعه نسل چهارم ساخت و ساز در کشور بسیار پررنگ بوده و استفاده از قالب‌ های تونلی جهت ساخت بالغ بر چهل و پنج هزار واحد مسکن مهر به عنوان روشی نو و مستحکم، شایسته تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل و مدیریت این مجموعه است.
هدایت نیز ضمن تشکر از حضور ارزشمند رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در پردیس، اطمینان داد پروژه بزرگ پردیس، به‌عنوان یکی از پروژه‌های شاخص عمرانی ساختمانی در سطح کشور، تا سال‌ ها به‌عنوان یادگار باقی خواهدماند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ شهریور ۰۰
492 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0