اقدامات ضد کرونایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

اقدامات ضد کرونایی نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

اقدامات ضد کرونایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی ،بمنظور کاهش حضوری مراجعه‌کنندگان به نظام مهندسی، خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌ گردد

کد خبر: 990224005 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹ - ۸:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی

خدمات در نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا الکترونیکی گردید.

علی‌اکبر رمضانی، ریاست نظام مهندسی ساختمان این استان بیان کرد: بمنظور کاهش حضوری مراجعه‌کنندگان به نظام مهندسی، خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌ گردد.

پیش از این و پس از اخذ معرفی نامه از سوی شهرداری، متقاضیان باید برای انجام روند اداری همچون معرفی به طراح، کنترل نقشه، ثبت نقشه، تسویه‌حساب مالی و انتخاب ناظرین چند مرحله به نظام‌مهندسی مراجعه می‌ کردند که این موضوع رفت و آمد متقاضیان را بشدت افزایش می ‌داد.

وی با اشاره به این که در شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا باید نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت گردد، بیان داشت: کنترل نقشه در شش نسخه و چهار مرحله هم اکنون به‌ صورت الکترونیکی انجام می ‌گیرد و صرفاً در مرحله آخر که امضای کارفرما و ناظر نیاز است، دیدار فیزیکی انجام می ‌گیرد.

هم‌چنین بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، هم اکنون کلیه خدمات حضوری کارفرمایان به شیوه میز خدمت در طبقه همکف ساختمان نظام مهندسی انجام می‌ گیرد.

ریاست نظام مهندسی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: برای سهولت در روند کار کارفرمایان در نظام مهندسی، کارکنان نظام مهندسی در ورودی سازمان پرونده را از متقاضیان تحویل گرفته و بعد از تکمیل پرونده در بخش‌های مختلف، آن را تحویل کارفرما می‌ دهند، ضمن این که این اقدام موجب سهولت و سرعت گرفتن امور مردم شده و رضایت نسبی را به همراه داشته است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ اردیبهشت ۹۹
355 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0