ریاست سازمان نظام مهندسی معدن ایران مطرح کرد:

تمام معدن های زغال‌ سنگ بازرسی ایمنی شدند

پس از وقوع حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر استان گلستان، ریاست سازمان نظام مهندسی معدن ایران از بازرسی همه معدن های زغالسنگ کشور خبر داد.

کد خبر: 960508001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مرداد ۹۶ - ۵:۲۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،پس از وقوع حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر استان گلستان، ریاست سازمان نظام مهندسی معدن ایران از بازرسی همه معدن های زغالسنگ کشور خبر داد.تمام معدن های زغال‌ سنگ بازرسی ایمنی شدند

تمام معدن های زغال‌ سنگ بازرسی ایمنی شدند

تمام معدن های زغال‌ سنگ بازرسی ایمنی شدند

تمام معدن های زغال‌ سنگ بازرسی ایمنی شدند

حدود ۲ ماه و نیم از وقوع فاجعه معدن زغالسنگ آزادشهر گذشته بود که محمدرضا نعمت زاده – وزیر صنعت، معدن و تجارت – در آئین بزرگ داشت یاری رسانان این حادثه که در دفتر وزارتی برگزار گردید بشدت بر ضرورت افزایش نظارتها بر رعایت استانداردها، اصول HSE و روشهای ایمنی تاکید کرد و از سازمان نظام مهندسی معدن ایران خواست تا با یک بسیج همگانی و به کارگیری همه نیروهای خود بطور ویژه از کلیه معدن های زغالسنگ کشور که از جمله حادثه خیزترین معادن بشمار میرود، بازرسی کند.
در همین رابطه نادعلی اسماعیلی دهج، بیان داشت: که بازرسیهای کامل قبل از دستور وزیر و در همان ایام پس از وقوع حادثه از معادن زغالسنگ کشور انجام شد که نتایج آن بشکل مکتوب وجود دارد تا آن ها را در اختیار افراد متقاضی قرار دهیم.


رییس سازمان نظام مهندسی ایران هم چنین تصریح کرد: اکنون سازمان نظام مهندسی معدن درصدد تشکیل کارگروهی بعنوان کارگروه زغال است تا مسائل مربوط به این حوزه را بشکل تخصصی مورد بررسی قرار دهند.
اسماعیلی دهج در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت گزارش کارگروه حقیقت یاب حادثه زغالسنگ زمستان یورت آزاد شهر گلستان، خاطر نشان کرد: گزارشهایی از این کارگروه تقدیم معاونت معدنی وزارت خانه شده است که در ادامه در صورت صلاحدید به شکل عمومی منتشر می گردد.
منبع : ایسنا

 

راهنمای مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مرداد ۹۶
1325 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0