علی مظفری خاکستر: آزمون ورود به حرفه مهندسی ۱۷ و ۱۸ اسفند برگزار می‌گردد علی مظفری خاکستر: آزمون ورود به حرفه مهندسی ۱۷ و ۱۸ اسفند برگزار می‌گردد

علی مظفری خاکستر: آزمون ورود به حرفه مهندسی ۱۷ و ۱۸ اسفند برگزار می‌گردد

علی مظفری خاکستر: آزمون ورود به حرفه مهندسی ۱۷ و ۱۸ اسفند برگزار می‌گردد ، برای مهندسین رشته های ساختمانی در صورت قبول شدن در آزمون پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه صادر می گردد

کد خبر: 021220010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲ - ۱۰:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، علی مظفری خاکستر: آزمون ورود به حرفه مهندسی ۱۷ و ۱۸ اسفند برگزار می‌گردد ، برای مهندسین رشته های ساختمانی در صورت قبول شدن در آزمون پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه صادر می گردد

علی مظفری خاکستر: آزمون ورود به حرفه مهندسی ۱۷ و ۱۸ اسفند برگزار می‌گردد

علی مظفری خاکستر: آزمون ورود به حرفه مهندسی ۱۷ و ۱۸ اسفند برگزار می‌گردد
رئیس اداره توسعه مهندسی، مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی:
آزمون ورود به حرفه مهندسی ۱۷ و ۱۸ اسفند برگزار می‌گردد
اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان، تشخیص صلاحیت معماران تجربی و هم‌چنین صلاحیت طراحی رشته معماری در روز های پنج شنبه ۱۷ و جمعه ۱۸ اسفندماه در مشهد مقدس و همچنین شهرستان های سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
علی مظفری خاکستر، رئیس اداره توسعه مهندسی، مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل گفت: آزمون نظام مهندسی در دانشگاه های فردوسی، خیام و آزاد اسلامی واحد مشهد، دانشگاه های دولتی نیشابور و تربت حیدریه و هم‌چنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با شرکت بیش از ۱۵ هزار شرکت در رشته های هفت گانه ساختمان (عمران، ترافیک، نقشه برداری، برق، مکانیک، شهرسازی و معماری) کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی برگزار می گردد.
مظفری خاکستر گفت: آزمون های حرفه ای کاردان های فنی ساختمان در شش رشته معماری، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، نقشه برداری و شهرسازی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار کاردانی (پایه ۳) و آزمون های تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در پایه های سه، دو و یک برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار تجربی برگزار می گردد.
به گفته مظفری خاکستر، برای مهندسین رشته های ساختمانی در صورت قبول شدن در آزمون پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه صادر می گردد.
رئیس اداره توسعه مهندسی اداره کل هم‌چنین ادامه داد: ثبت‌نام این آزمون‌ها به صورت الکترونیکی از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir از مورخ ۱۲ دیماه برای تمامی رشته ها و ثبت نام متقاضیان صلاحیت طراحی رشته معماری نیز از مورخ ۱۶ بهمن ماه صورت پذیرفته است.
وی افزود: در این دوره از آزمون ها تعداد ۱۳۰۲۹ نفر متقاضی (خانم و آقا) در مشهد، تعداد ۸۳۱ شرکت کننده در شهرستان سبزوار، تعداد ۸۳۱ نفر در شهرستان تربت حیدریه و تعداد ۷۵۸ نفر در شهرستان نیشابور شرکت دارند که در مجموع ۱۵۴۴۹ شرکت کننده در این دوره حضور خواهند داشت.
مظفری هم‌چنین گفت؛ مجدداً تاکید می‌گردد گواهی قبولی در آزمون ورود به حرفه، صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به ‌کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه اشتغال، کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صِرف قبولی در آزمون بدون احراز سایر شرایط، تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند.
وی در خاتمه افزود: براساس سنوات گذشته، نتایج آزمون پس از برگزاری، بین یک ماه و نیم تا دو ماه بعد از آزمون از جانب دفتر مقررات ملی وکنترل ساختمان برای متقاضیان اعلام خواهد شد.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اسفند ۰۲
349 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0