دستاوردهای سفر استانی احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی به استان اردبیل دستاوردهای سفر استانی احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی به استان اردبیل

دستاوردهای سفر استانی احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی به استان اردبیل

دستاوردهای سفر استانی احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی به استان اردبیل ، اعلام شد.  ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل که با دستان مهندس خرم افتتاح شد

کد خبر: 000415004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ تیر ۰۰ - ۱۰:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دستاوردهای سفر استانی احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی به استان اردبیل ، اعلام شد.  ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل که با دستان مهندس خرم افتتاح شد

دستاوردهای سفر استانی احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی به استان اردبیل

دستاوردهای سفر استانی احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی به استان اردبیل
دستاوردهای سفر مهندس خرم به استان اردبیل
عضو هیات رئیسه شورای مرکزی، دستاوردهای سفر استانی احمد خرم به استان اردبیل را اعلام کرد.
طاهر کیافر، عضو هیات رئیسه شورای مرکزی و نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل به بیان دستاوردهای سفر اخیر استانی احمد خرم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان به استان اردبیل پرداخت.
کیافر در ابتدا با اشاره به سفر استانی احمد خرم به استان اردبیل، بیان کرد: ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل که با دستان مهندس خرم افتتاح شد، با دستور وی، دفاتر مدیریت بحران و مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان در آن ایجاد می گردد.
به گفته کیانفر, موضوع ایجاد و راه اندازی باشگاه مهندسان با کاربری های اقامتی، تفریحی، ورزشی و توریستی در شهر سرعین در دستورکار سازمان قرار گرفته که این موضوع با تاکید خرم به استاندار اردبیل در اولویت برنامه های استان با قید فوریت قرار گرفته است.
عضو هیات رئیسه شورای مرکزی افزود: تعیین کمیته ای برای احصا منابع جدید درآمدی سازمان از دیگر دستاوردهای حضور مهندس خرم در اردبیل بوده است.
وی ادامه داد: در رابطه با راه اندازی موضوعات دفتر نظارت بر عملکرد و صندوق مشترک استانها، آموزش و پایگاه خبری اقدامات موثری صورت پذیرفته است، مقرر گردید سازمان نظام مهندسی اردبیل اهتمام لازم را در راستای همکاری با موارد فوق الذکر به عمل آورد.
عضو هیات رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی اظهار داشت: احمد خرم در جلسه هیات مدیره سازمان اردبیل از آغاز فعالیت کارگزاری بیمه در نظام مهندسی کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد ریاست سازمان با جدیت و دقت به همه دغدغه های سازمان حتی به مسئولیتهای اجتماعی سازمان نسبت به اعضا و مردم در یک سال گذشته پرداخته که این مهم با تدابیر خرم و حمایت اعضا محترم شورای مرکزی حاصل شده است.
وی از آغاز فعالیت های اقتصادی صندوق مشترک در اردبیل ابراز امیدواری کرد و آمادگی سازمان اردبیل را برای پی‌گیری موضوعات مربوطه اعلام داشت که از جمله آن، بحث پوشش بیمه ای جامعه مهندسی و صدور خدمات فنی مهندسی که در قالب تشکیل کمیته اجرایی در استان با همکاری صندوق مشترک اتفاق می افتد.
وی در مورد طرح اقدام ملی مسکن گفت با تاکید خرم، این موضوع در قالب شهرک های اقماری برای واحد های مسکونی با هدف ساخت مسکن برای اعضای سازمان صورت میگیرد که این طرح به منظور خانه دار شدن مهندسان بسیار ارزشمند است.
عضو هیات رئیسه شورای مرکزی و نایب رییس اول سازمان نظام مهندسی اردبیل افزود: موضوع احداث خانه مهندس و راه اندازی باشگاه مهندسان در اردبیل از اقدامات ماندگار برای اعضا نظام مهندسی خواهد بود که امیدوار هستم با حمایت همه آحاد جامعه مهندسی به ویژه اعضا شورای مرکزی در جهت تحقق اقدامات صورت گرفته پیش برویم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ تیر ۰۰
604 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0