یادداشتی از مهرداد موحدپور، رئیس گروه تخصصی برق شورای مرکزی یادداشتی از مهرداد موحدپور، رئیس گروه تخصصی برق شورای مرکزی

یادداشتی از مهرداد موحدپور، رئیس گروه تخصصی برق شورای مرکزی

یادداشتی از مهرداد موحدپور، رئیس گروه تخصصی برق شورای مرکزی ، به مناسبت دهم اردیبهشت ماه روز صنعت برق صادر شد. بدون شک برق خون جاری در شریان های صنایع، معادن، کشاورزی و... و قلب تپنده حیات امروزی بشر است

کد خبر: 020212006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۲ - ۶:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، یادداشتی از مهرداد موحدپور، رئیس گروه تخصصی برق شورای مرکزی ، به مناسبت دهم اردیبهشت ماه روز صنعت برق صادر شد. بدون شک برق خون جاری در شریان های صنایع، معادن، کشاورزی و… و قلب تپنده حیات امروزی بشر است

یادداشتی از مهرداد موحدپور، رئیس گروه تخصصی برق شورای مرکزی

یادداشتی از مهرداد موحدپور، رئیس گروه تخصصی برق شورای مرکزی
یادداشتی از رئیس گروه تخصصی برق شورای مرکزی
دهم اردیبهشت ماه روز صنعت برق و فرصت مغتنمی است برای تقدیر از بزرگ مردان وزنانی که با اراده و اعتقاد راسخ در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و گردش چرخ خود کفايي کشور، تلاش مي کنند.
بدون شک برق خون جاری در شریان های صنایع، معادن، کشاورزی و… و قلب تپنده حیات امروزی بشر است. عنصری که در راستای تحقیقات علمی، عملی وپژوهشی گسترده و حمایت های صنعتی ارزشمند امروز به بخش اجتناب ناپذیر زندگی انسان امروزی تبدیل گردیده و نبود آن چرخه طبیعی زندگی را مختل و جامعه بشری را با مشکل اساسی روبرو می کند.
برق به عنوان یکی از کاربردی ترین عناصر در حیات بشر امروز نیازمند آن است که توسط تصمیم سازان، تصمیم گیران، مهندسان، مدیران و کارگران این حوزه برنامه ریزی و مدیریت شود تا موجبات آرامش و پیشرفت انسانی را فراهم سازد.
بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت دهم اردیبهشت ماه روز ملی صنعت برق، این روز را به همه مهندسان ایران عزیز در این بخش و سایر همکارانمان به ویژه کارشناسان ، کارگران وصنعتگران حوزه برق ساختمان تبریک عرض نمایم.
مهرداد موحدپور
رئیس گروه تخصصی برق شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۰۲
215 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0