دبیر انجمن ساخت و تولید در استان مرکزی

نظام مهندسی ساخت و تولید در استان مرکزی نقش محوری درکیفیت محصول را دارا میباشد.

دبیر انجمن ساخت و تولید در استان مرکزی بیان کرد: راه اندازی نظام مهندسی ساخت و تولید در این استان نقش محوری در رقابت پذیرشدن حوزه تولید و بالا رفتن کیفیت محصولات دارد.

کد خبر: 10673 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ فروردین ۹۶ - ۵:۱۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،دبیر انجمن ساخت و تولید در استان مرکزی بیان کرد: راه اندازی نظام مهندسی ساخت و تولید در  استان مرکزی  نقش محوری در رقابت پذیرشدن حوزه تولید و بالا رفتن کیفیت محصولات دارد.نقش محوری نظام مهندسی ساخت و تولید در استان مرکزی

نقش محوری نظام مهندسی ساخت و تولید در استان مرکزی

نقش محوری نظام مهندسی ساخت و تولید در استان مرکزی

نقش محوری نظام مهندسی ساخت و تولید در استان مرکزی

دکتر حمیدرضا رضایی آشتیانی گفت: انجمن ساخت و تولید کشور بمنظور چابک سازی فعالیتها و اثربخشی راه بردها، شعب استانی را راه اندازی کرده است و در این راستا با تشکیل نظام مهندسی ساخت و تولید در راستای تحقق یکی از محوریترین هدفهای برنامه کلان اقتصاد مقاومتی قدم برمیدارد.

آشتیانی افزود: این انجمن برای به تحقق پیوستن راه بردهایش نیازمند ایجاد و تقویت تعامل قدرتمند با صنایع است و از این منظر حمایت مدیرهای ارشد استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و صاحبان صنایع کلیدی میباشد.

وی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بواسطه گستردگی وظایف و تکلیفها امکان نظارت مستقیم بر همه صنایع را ندارد و نظام مهندسی ساخت و تولید میتواند بصورت هدف مند زنجیره ای اصولی را در بهبود کیفی تولید و برآوردن نیازهای صنعت ایجاد نماید.

دبیر انجمن ساخت و تولید در استان مرکزی تاکید کرد:این نهاد در استان مرکزی نوپاست و در مرحله عضوگیری از علاقه مندها و نخبه ها است و در قدم بعد بررسی مشکلات صنایع کلید میخورد.

رضایی آشتیانی تصریح کرد: اگرچه مطالعات موردی در مورد مسائل برخی صنایع در استان صورت گرفته نمیتوان نتایج آن را به دیگر واحدها تعمیم داد و بنظر میرسد که مشکلات صنایع باید بصورت تخصصی با پشتیبانی مقامات ارشد استانی مطالعه و راه بردهای حل معضل پیگیری گردد.

وی از نخبگان هم سو با مرکز تحقیقات آلومینیومخواست تا با قدرت در راستای کیفی سازی تولیدات ، نظارت و بهینه و پیش گیری از هدررفت سرمایه ها در زنجیره تولید این انجمن و نظام مهندسی ساخت و تولید را هم راهی نمایند.

آشتیانی اظهار کرد: تعامل با صنایع در برگزاری کارگاهها، دوره های آموزشی و نمایشگاه، واکاوی مشکلات صنایع، تهیه و گرداوری استانداردهای مهندسی ساخت و تولید، گرداوری استراتژی و مشاوره بصنعت و ترسیم چشم انداز صنایع استان راز موضوعهایی است که با قوت دنبال میشود.

استان مرکزی با جمعیت بیش از یک میلیون و چهارصدوچهارده هزار نفر در قلب ایران جای دارد و با دو هزار و هشتصد واحد صنعتی دومین قطب صنایع مادرتخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور بشمار میرود.

منبع: خبرگذاری جمهوری اسلامی

 

سوالات آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ فروردین ۹۶
1353 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0