تشکیل شورای هماهنگی توسعه خدمات مهندسی مجابی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان

تشکیل شورای هماهنگی توسعه خدمات مهندسی

نخستین نشست شورای هماهنگی توسعه خدمات مهندسی در تاریخ ۱۹ دی ماه با حضور مدیران اداره کل راه و شهرسازی و همچنین نظام مهندسی ساختمان استان تشکیل گردید.

کد خبر: 971020022 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ دی ۹۷ - ۷:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نخستین نشست شورای هماهنگی توسعه خدمات مهندسی در تاریخ ۱۹ دی ماه با حضور مدیران اداره کل راه و شهرسازی و همچنین نظام مهندسی ساختمان استان تشکیل گردید.

تشکیل شورای هماهنگی توسعه خدمات مهندسی

تشکیل شورای هماهنگی توسعه خدمات مهندسی

تشکیل شورای هماهنگی توسعه خدمات مهندسی

در آغاز این نشست، مجابی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان هدف از تشکیل این شورا را همراهی و همفکری گسترده تر در جهت توسعه خدمات مهندسی و حل و فصل مشکلات موجود و هم چنین ارائه خدمات بهتر به اعضا و مراجعین سازمان دانست و خواستار طرح موضوعات مختلف حوزه مهندسی برای تسریع در خدمات رسانی در ۲ مجموعه نظام مهندسی ساختمان و اداره کل راه و شهرسازی شد.
در ادامه نشست، اسماعیلی _ معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی نیز با ابراز خرسندی از تشکیل این شورا گفت: با توجه به همکاریهای گسترده ۲ مجموعه مرتبط با اعضا و همچنین بهره برداران، تشکیل و فعالیت این شورا بتواند در اسرع وقت ضمن طرح موضوعات مشترک نسبت به دستیابی به راه حلهای منطقی و همچنین تلاش برای گسترش خدمات رسانی به جامعه مهندسی و مردم کوشا باشد.

تشکیل شورای هماهنگی توسعه خدمات مهندسی

هم چنین مقرر گردید با تشکیل دبیرخانه این شورا موضوعات مختلف در حوزه های فنی، آزمایشگاه، سازندگان ذی صلاح، آموزش مهندسان، نظارت عالیه و سایر مواردی که توسط اداره کل راه و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان راهبری می شود، بصورت منظم و هفتگی طرح و نسبت به ایجاد راهکارهای مناسب جهت توسعه امور و همچنین در صورت ضرورت، اصلاح ساختارهای موجود اقدام گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ دی ۹۷
521 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0