مهندسان منطقه بهترین ظرفیت مدیریت کشت و صنعت را دارند عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی

توانایی مهندسان منطقه برای مدیریت کشت و صنعت

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بهترین راهکار در مدیریت کشت و صنعت مغان واگذاری مجموعه به مهندسان کشاورزی بیکار است تا این بنگاه عظیم اقتصادی را متحول کنند.

کد خبر: 970830011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷ - ۲:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظم مهندسی کشور،عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بهترین راهکار در مدیریت کشت و صنعت مغان واگذاری مجموعه به مهندسان کشاورزی بیکار است تا این بنگاه عظیم اقتصادی را متحول کنند.

مهندسان منطقه بهترین ظرفیت مدیریت کشت و صنعت را دارند

مهندسان منطقه بهترین ظرفیت مدیریت کشت و صنعت را دارند

مهندسان منطقه بهترین ظرفیت مدیریت  کشت و صنعت را دارند

رضا کریمی، ادامه داد: ما بجای واگذاری کشت و صنعت به بخش خصوصی ناآشنا به منطقه و غیرتوانمند که اهلیت سرمایه‌گذاری آن ها تائید نشده می‌ توانیم این بنگاه عظیم اقتصادی را از طریق سازمان نظام مهندسی کشاورزی و در چارچوب نظام تعاونی به خود فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی واگذار کنیم تا مدیریت شایسته‌ای را انجام دهند.

کریمی گفت: به هیچ وجه با واگذاری کشت و صنعت به نظام بهره‌برداری غیردولتی مخالفتی وجود ندارد ولی واگذاری‌ها باید درست و بر معیار صحیح اتفاق بیفتد تا مردم منطقه از قبل این واگذاری منفعت ببرند.

وی، انتقادات وارد شده بر نحوه واگذاری کشت و صنعت را در کنار نرخ اعلام شده غیرمنطقی و ناصواب دانست و اظهار داشت: ما حق نداریم این سرمایه عظیم را به تاراج گذاشته و زمینه سوءاستفاده عده‌ای را از طریق این واگذاری فراهم کنیم بلکه باید این واگذاری به شکل درست و صحیح اتفاق بیفتد.

ماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: نمایندگان استان و حتی استان‌ های همجوار آذربایجان شرقی و غربی خواستار تحقیق و تفحص در نحوه این واگذاری بودند که ما به جد پیگیر توضیحات شفاف وزارت اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی ‌سازی در این زمینه هستیم تا عموم مردم در جریان ابعاد این واگذاری قرار گیرند.


کریمی یاد آور شد: در این واگذاری باید حق و حقوق عشایر مستقر در منطقه و هم چنین کارکنان و کارگران کشت و صنعت مراعات شده و با ابطال واگذاری قبلی واگذاری جدید باید به شکل منطقی انجام گردد.

منبع : جماران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آبان ۹۷
1111 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0