بازنگری قانون نظام‌ مهندسی عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد:

بازنگری قانون نظام‌ مهندسی

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: اصلاح و بازنگری قانون نظام‌ مهندسی در کمیسیون عمران مطرح و پیش‌ نویس آن تهیه شده است.

کد خبر: 970516010 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷ - ۳:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: اصلاح و بازنگری قانون نظام‌ مهندسی در کمیسیون عمران مطرح و پیش‌ نویس آن تهیه شده است.

بازنگری قانون نظام‌ مهندسی

بازنگری قانون نظام‌ مهندسی

بازنگری قانون نظام‌  مهندسی

سیدهادی بهادری، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بحث اصلاح و بازنگری قانون نظام‌ مهندسی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار دارد.
بهادری عنوان داشت: یک قانون در مجلس شورای اسلامی وجود داشته که نظام فنی و اجرایی کشور نام دارد و از پنجاه سال گذشته مطرح است و سیستم پیمانکار، مشاور و کارفرما طبق این قانون تعریف شده که کلیه پروژه ‌های دولتی را به مناقصه گذاشته و کارها را تحویل پیمانکار دهند.
وی ادامه داد: علاوه بر آن قانونی نیز به نام نظام مهندسی ساختمان وجود دارد که از بیست سال گذشته مهندسانی تربیت شده و ساختمان ‌سازی می ‌کنند.


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که این ۲ قانون در برخی مواقع دارای تناقض، همپوشانی و یا خلاء است، یاد آور شد: بنابراین در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصمیم بر این است که این ۲ قانون را با یک دیگر تلفیق کرده و در این رابطه پیش نویسی تهیه و در حال بررسی است.
وی تصریح کرد: بنابراین تلاش می گردد که از مزایای این ۲ قانون استفاده شده و یک قانون واحد ایجاد گردد.

منبع : خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته برنزی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مرداد ۹۷
830 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0