وزرای کشور و راه و شهرسازی به شورای شهر تهران فراخوانده می ‌شوند در واکنش به اختلاف در فرآیند انتخاب مهندس ناظر؛

وزرای کشور و راه و شهرسازی به شورای شهر تهران فراخوانده می ‌شوند

یک عضو شورای شهر تهران، در واکنش به توقف ساخت و ساز ناشی از اختلاف بین وزارت راه و شهرسازی و نظام مهندسی بیان کرد: با تغییر ریاست نظام مهندسی امیدوار هستیم این سوء تفاهم کارشناسی هرچه زودتر رفع گردد زیرا هزینه این اختلاف را شهرداری می‌ پردازد.

کد خبر: 970314001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ - ۱۱:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، یک عضو شورای شهر تهران، در واکنش به توقف ساخت و ساز ناشی از اختلاف بین وزارت راه و شهرسازی و نظام مهندسی بیان کرد: با تغییر ریاست نظام مهندسی امیدوار هستیم این سوء تفاهم کارشناسی هرچه زودتر رفع گردد زیرا هزینه این اختلاف را شهرداری می‌ پردازد.

وزرای کشور و راه و شهرسازی به شورای شهر تهران فراخوانده می ‌شوند

وزرای کشور و راه و شهرسازی به شورای شهر تهران فراخوانده می ‌شوند

وزرای کشور و راه و شهرسازی به  شورای شهر تهران فراخوانده می ‌شوند

زهرا نژادبهرام عنوان کرد: در زمان سرپرستی آقای مکارم یک‌ بار با حضور نماینده نظام مهندسی و آقای افشانی بعنوان نماینده وزارت کشور و نماینده‌ای از وزارت راه و شهرسازی نشستی دراین خصوص برگزار گردید ولی به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند و اختلافات ادامه پیدا کرد.
وی ادامه داد: با توجه به این که به تازگی شهردار تهران را انتخاب کردیم کمی به وزات‌ خانه‌ ها برای حل این موضوع زمان دادیم ولی با توجه به حضور آقای افشانی بعنوان شهردار تهران صراحتا از طرفین می ‌خواهیم که مشکلاتشان را حل کنند در غیر این‌ صورت از دو وزیر می‌ خواهیم که برای حل اختلافات به شورای شهر بیایند.

وزرای کشور و راه و شهرسازی به شورای شهر تهران فراخوانده می ‌شوند

نژاد بهرام با اشاره به این که وزارت کشور به نحوه مکانیسم اجرای این قانون معترض است، خاطر نشان کرد: ما بعنوان شورای شهر تهران می ‌خواهیم که هر چه زودتر تکلیف مکانیسم روند اجرای این قانون که محل اختلاف بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور است مشخص گردد. زمانیکه مهندس ناظر انتخاب نگردد پروانه ساخت صادر نشده و شهروندان و شهرداری متضرر خواهند شد.
منبع : بازار آریا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ خرداد ۹۷
1052 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0