نامه قربانخانی به اعضا نظام مهندسی تهران بعد از انتخاب رئیس جدید

نامه قربانخانی به اعضا نظام مهندسی تهران

مهندس حسن قربانخانی رئیس قبلی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، که بعد از تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندسی خود از سوی وزارت راه و شهرسازی دیروز، با انتخاب احمد خرم به عنوان جانشین خود، رسما و کاملا از مقام خود عزل شد، طی نامه ای به اعضای سازمان نظام مهندسی تهران نامه خداحافظی نوشت.

کد خبر: 970230018 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۷ - ۴:۵۸ ب.ظ

بسمه تعالی

اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

با سلام و احترام

نامه قربانخانی به اعضا نظام مهندسی تهران

نامه قربانخانی به اعضا نظام مهندسی تهران

نامه قربانخانی به اعضا نظام مهندسی  تهران

بدینوسیله بر خود لازم می دانم از حمایت های شما عزیزان و بزرگوارن که طی روزهای اخیر به انواع مختلف نماینده خود در هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران را مورد حمایت قرار دادید تشکر و سپاسگزاری نمایم در خصوص موضوعات سازمان موارد زیر را به استحضار برسانم.

۱- در طی دو دوره که افتخار نمایندگی شما عزیزان در هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان تهران را داشتم همواره سعی می کردم در جهت منافع اعضاء مسئولیتی که بر عهده اینجانب گذاشته شده بود اقدام نمایم. قطعاً در این مسیر کوتاهی و قصور داشته ام که یا بر اثر اخطار و یا خارج از توان بوده فلذا بابت کئوتاهی و قصور خدامت از همه شما عزیزان عذرخواهی می کنم.

۲- همانطور که شمار بزرگواران می دانید در ماه های اخیر فشار مضاعفی به سازمان وارد شد و بین دو راهی قرار گرفتم که با بخشنامه ها و دستورالعمل هایی را اجرا نمایم که کاملاًبا منافع مهندسان و مردم در تضاد بوده و باعث بی نظمی در بخش خدمات مهندسی می شد و دستاوردهای چندین ساله نظام مهندسی  را زیر سوال می برد بروم که چند صباحی بیشتر بر کرسی هیات مدیره و ریاست سازمان بشینم و یا به عهد خود با اعضا باقی بمان و در برابر اجرای آن مقاومت نمایم حتی اگر خسارتی به خودم وارد شود و من براساس مسئولیت و عهدی که به اعضا داشتم راه دو را برگزیدم و از اتفاقات رخ داده و ظلمی که به اینجانب روا داشته  شده ناراحت نیستم چرا که آگاهانه و در جهت عمل به وظایفم انجام داده ام و قطعاً پیگیر کار تا انتها خواهم بود.

۳- بنظرم راه برون رفت از مشکلات پیش آمده برای مهندسان و اعضاء حفظ انسجام و همدلی است حتما در سازمان های نظام مهندسی مشکلاتی وجود دارد که خود اعضای آن باید در جهت اصلاح بهتر امور قدم بردارند اما قطعاً نباید اجازه داد عوامل خارجی برای سازمان ها تعیین تکلیف نماید و نظرات خئود را که خیر خواهانه نیست به ما تحمیل نمایند.

۴- هر کس در مسیر اجرای قانون و حفظ حقوق اعضا قدم بردارد قطعاً مورد حمایت اعضای نظام مهندسی خواهد بود و بدیهیست وظیفه داریم اجازه ندهیم افرادی خارج از بین مسیر قدم بردارند.

نامه قربانخانی به اعضا نظام مهندسی تهران

۵- نقل است سارقان حرفه ای لفظ دزد دزد بکار می برند تا نگاه های مردم را از روی خود بردارند و براحتی به سرقت بپردازند مراقب شگرد این افراد در نظام مهندسی باشیم.

در پایان ضمن تشکر مجدد از همه شما عزیزان و بزرگواران این نکته را متذکر می شوم که در طول تاریخ همواره خودکامگان و قدرت مندان چند صباحی با تکیه بر قدرت خود فضا را به نفع خویش تغییر داده اند لیکن سنت الهی بر تغییر شرایط به نفع صاحبان حق خواهد بود فلذا ضمن حفظ اتحاد تلاش و به وعده های الهی نیز باور  داشته باشیم.

وفا کنیم و مسلامت کشیم و خوش باشیم                       که در طریقت ما کافریست رنجیدن

با احترام حسن قربانخانی

۱۳۹۷/۰۲/۰۳

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-نظارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ اردیبهشت ۹۷
1056 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0