فضا سازیهای مکرر علیه نظام مهندسی کشور ریاست سازمان نظام مهندسی کشور

فضا سازیهای مکرر علیه نظام مهندسی کشور

ریاست سازمان نظام مهندسی کشور، از فضا سازیهای مکرر علیه نظام مهندسی کشور انتقاد کرد و افزود: در مورد آن چه که درآمدهای سازمان نظام مهندسی تلقی می گردد تا به حال هیچ اقدامی خلاف قانونی انجام نشده است.

کد خبر: 970225005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۷ - ۱۰:۵۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی کشور، از فضا سازیهای مکرر علیه نظام مهندسی کشور انتقاد کرد و افزود: در مورد آن چه که درآمدهای سازمان نظام مهندسی تلقی می گردد تا به حال هیچ اقدامی خلاف قانونی انجام نشده است.

فضا سازیهای مکرر علیه نظام مهندسی کشور

فضا سازیهای مکرر علیه نظام مهندسی کشور

فضا سازیهای مکرر علیه نظام مهندسی  کشور/درآمد های سازمان نظام مهندسی بر اساس قانون احصا می گردد

فرج الله رجبی ، با اشاره به برخی اخبار منتشر شده، مبنی بر دریافت هزار و پانصد میلیارد تومانی سود سپرده از طرف سازمان نظام مهندسی، بیان کرد: در حال حاضر فضا سازیها علیه سازمان نظام مهندسی زیاد شده و مربوط به تمام حوزه ها است.
وی، با یادآوری اظهاراتی در مورد این که بنده چون نماینده مجلس هستم نمیتوانم ریاست سازمان نظام مهندسی نیز باشم، تصریخ کرد: این نوع اظهارات نیز فضاسازی بوده زیرا ریاست سازمان نظام مهندسی با نمایندگی بنده تعارضی ندارد.
حق عضویت اعضا و پنج درصد حق الزحمه منابع درآمدی سازمان نظام مهندسی است
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با عنوان این که سازمان نظام مهندسی دو نوع منبع درآمد دارد، اظهار داشت: حق عضویت اعضا و دیگری پنج درصد حق الزحمه از منابع درآمدی سازمان نظام مهندسی است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که رقمی از سپرده ها عاید سازمان نظام مهندسی میشود، ادامه داد: در حال حاضر هیچ سازمان یا ارگانی وجود ندارد که منابع خود را سپرده نکند از اینرو این اقدام سازمان مهندسی نیز تابع آیین نامه ها و مقررات بوده است.

فضا سازیهای مکرر علیه نظام مهندسی کشور


وی با عنوان این که برخی موضع گیریها از جمله مسائلی است که قبلا بارها و بارها مطرح شده است، گفت: اقداماتی که از طرف سازمان نظام مهندسی انجام شده منطبق بر آیین نامه اجرایی و آیین نامه مصوب هیات دولت بوده است.
ادامه ناسازگاری با سازمان نظام مهندسی بصلاح نیست
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور بیان داشت: متاسفانه برخی امروز در رویارویی با سازمان نظام مهندسی کم آورده که این بصلاح نیست از اینرو بهتر است به منطق درست برگردیم.
این نماینده مردم در مجلس دهم با عنوان این که سازمان نظام مهندسی هیچ اقدامی خارج از آیین نامه مصوب دولت انجام نداده است، خاطر نشان ساخت: در مورد آن چه که درآمدهای سازمان نظام مهندسی تلقی می گردد تا به حال هیچ اقدامی خلاف مصوبه ای انجام نشده است.

منبع : فصل اقتصاد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ اردیبهشت ۹۷
936 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0