شانزده ماده از قانون نظام مهندسی کشاورزی اصلاح گردید ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان داشت:

شانزده ماده از قانون نظام مهندسی کشاورزی اصلاح گردید

ریاست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از بررسی و اصلاح شانزده ماده از قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در این کمیسیون خبر داد.

کد خبر: 970203014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ اردیبهشت ۹۷ - ۲:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از بررسی و اصلاح شانزده ماده از قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در این کمیسیون خبر داد.

شانزده ماده از قانون نظام مهندسی کشاورزی اصلاح گردید

شانزده ماده از قانون نظام مهندسی کشاورزی اصلاح گردید

شانزده ماده از قانون نظام مهندسی کشاورزی  اصلاح گردید/ تعیین اختیارات شورای مرکزی نظام مهندسی کشاورزی اقتصاد ايران

علی اکبری با اشاره به بررسی موادی دیگر از قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در نشست عصر یک شنبه کمیسیون کشاورزی عنوان کرد: در این جلسه شانزده ماده از این قانون مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و مواد باقی مانده از آن در نشست های آینده کمیسیون کشاورزی بررسی خواهد شد.
وی با عنوان این که یکی از مصوبات مهم این نشست بررسی و تعیین اختیارات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی بود، ادامه داد: طبق این اساس برنامه ریزی، انتخاب حسابرسان، اعلام پایان دوره، تشکیل مجامع، تهیه گزارش حسابرسی و تعیین تعرفه برای اعضای شورای مرکزی بعنوان برخی از اختیارات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی مشخص گردید.
اکبری اظهار داشت: هم چنین در این نشست موضوع ارائه برنامه‌ برای استفاده از کارشناسان ناظر بر بخش کشاورزی و الزام آور بودن این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت که البته بررسی و تصمیمگیری در مورد موضوع الزام آور بودن به نشست آینده کمیسیون کشاورزی موکول گردید.

شانزده ماده از قانون نظام مهندسی کشاورزی اصلاح گردید

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در ادامه اصلاح قانون نظام مهندسی کشاورزی را با توجه به اقتضائات جامعه ضروری دانست و افزود: با اصلاح این قانون، زمینه‌ های مشارکت علمی و فنی فعالان حوزه کشاورزی بخصوص انبوهی از فارغ التحصیلان رشته‌ های کشاورزی، آب، منابع طبیعی، محیط زیست و سایر رشته های مرتبط فراهم می گردد.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: با انجام اصلاحاتی در قانون نظام مهندسی کشاورزی ضمن ایجاد زمینه برای ورود فارغ التحصیلان به بخش کشاورزی، کم کم خروج کشاورزی و دامپروری از شکل سنتی هم محقق می گردد.

منبع : بازار آریا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل آزمون نظام مهندسی طراحی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۷
1174 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0