برگزاری انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی در استان گلستان  ریاست نظام مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان

برگزاری انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی در استان گلستان

 ریاست نظام مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از برگزاری انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی در گلستان خبر داد و بیان کرد: انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی در تاریخ یکم تیرماه جاری در گلستان برگزار می گردد.

کد خبر: 970202009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷ - ۲:۳۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست نظام مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از برگزاری انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی در گلستان خبر داد و بیان کرد: انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی در تاریخ یکم تیرماه جاری در گلستان برگزار می گردد.

برگزاری انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی در استان گلستان

برگزاری انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی در استان گلستان

انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی در گلستان  برگزار می گردد

حسین عابدی امروز با گرامیداشت ایام شعبانیه گفت: انتخابات شورای نظام مهندسی سازمان جهاد کشاورزی در تاریخ یکم تیرماه جاری در گلستان برگزار می گردد.
عابدی با عنوان این که انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی در اول تیرماه سال جاری برگزار گردد، ادامه داد: شورای نظام مهندسی هر ۴ سال یک بار تشکیل می گردد و قرار است انتخابات شورا در اول تیرماه امسال  برگزار گردد.
وی از آغاز فراخوان انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی در گلستان خبر داد و گفت: فراخوان انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی در کانال سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان قرار گرفت و تقویم انتخابات در این سایت گذاشته شد و اطلاع‌ رسانی صورت پذیرفت.
رئیس نظام مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به این که اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخاب شدند، اظهار داشت: اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخاب شدند و ثبت‌نام شورای نظام مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از یکم اردی بهشت ماه شروع شد و متقاضیان تا پنجم اردی بهشت ماه امسال فرصت دارند تا در انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی ثبت‌ نام کنند.

برگزاری انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی در استان گلستان

عابدی با تاکید بر این که ثبت ‌نام شورای نظام مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از یکم لغایت پنجم اردی بهشت ماه است، افزود: فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بخش کشاورزی هستند می ‌توانند در این انتخابات ثبت ‌نام کنند.
وی عنوان داشت: متقاضیان برای ثبت ‌نام در انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی نیاز است به سازمان نظام مهندسی کشاورزی مراجعه کنند.
رئیس نظام مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با عنوان این که صلاحیت ثبت‌نام شدگان در انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی در تاریخ بیست و هفتم اردی بهشت ماه جاری اعلام می گردد، خاطر نشان ساخت: صلاحیت ثبت‌ نام شدگان در انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی تا بیست و هفتم اردی بهشت ماه امسال اعلام می گردد و ان شاالله بعد از آن در یکم تیرماه انتخابات برگزار می گردد و اعضای شورا منتخب می گردند.

منبع : گلستان ۲۴

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسيسات مکانيکي

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ اردیبهشت ۹۷
1569 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0