بازنگری و گرداوری قانون نظام‌مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

شماره گذاری تراکتورهای استان گلستان از سال نود و هفت

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان بیان کرد: با گسترش پوشش بیمه ای، شماره گذاری و نصب پلاک روی تراکتورهای فعال در استان با همکاری کارشناسان این سازمان دوباره از سال نود و هفت شروع می گردد.

کد خبر: 961202007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ اسفند ۹۶ - ۲:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان بیان کرد: با گسترش پوشش بیمه ای، شماره گذاری و نصب پلاک روی تراکتورهای فعال در استان با همکاری کارشناسان این سازمان دوباره از سال نود و هفت شروع می گردد.

بازنگری و گرداوری قانون نظام‌مهندسی

بازنگری و گرداوری قانون نظام‌مهندسی

تراکتورهای استان گلستان از سال نود و  هفت شماره گذاری می گردد

حسین عابدی گفت: طرح شماره گذاری و نصب پلاک تراکتورها در استان از انتهای سال نود و پنج به علت نداشتن پوشش بیمه ای متوقف شده بود.
به گفته عابدی؛ بیمه شدن تراکتورها از شرایط راهنمایی و رانندگی در نصب پلاک این وسایل است.
عابدی ادامه داد: شماره گذاری و نصب پلاک راهنمایی و رانندگی روی تراکتورهای تا عمر بیست و پنج سال، از سال نود و هفت در این استان از سر گرفته میشود.
ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان اظهار داشت: اجرای طرح شماره گذاری و نصب پلاک از سال نود و چهار و برای تراکتورهای تا عمر سیزده سال شروع شده بود که در حال حاضر تا بیست و پنج سال را نیز شامل می گردد.

شماره گذاری تراکتورهای استان گلستان از سال نود و هفت

عابدی تصریح کرد: نصب پلاک روی تراکتورهای واجد شرایط در گلستان طی تفاهم نامه ای میان جهاد کشاورزی و نظام مهندسی استان اجرایی و با همکاری کارشناسهای این سازمان تا پایان سال نود و پنج در مجموع از حدود پنج هزار تعهد نظام مهندسی برای ۴ هزار و صد و هشتاد و دو دستگاه تراکتور انجام شده است.
وی؛ هزینه بیمه هر دستگاه تراکتور را براساس تعرفه شرکت های بیمه ای حدود ۸ میلیون و چهارصد هزار ریال اعلام کرد و گفت: حدود بیست و سه هزار دستگاه تراکتور واجد شرایط نصب پلاک راهنمایی و رانندگی در استان است.
گلستان یکی از قطبهای کشاورزی و دامپروری کشور بشمار میرود، کشاورزان استان برای فعالیتهای زراعی، باغی و دامی خود از بیست و شش هزار و هشتصد دستگاه تراکتور نو و فرسوده بهره مند هستند.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ اسفند ۹۶
996 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0