تحویل دستگاه شتاب نگار به استان خراسان رضوی مدیر دفتر نمایندگی خلیل آباد مطرح کرد :

شناسنامه فنی و ملکی تاثیر خوبی در مقاوم سازی ساختمان دارد

مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان خلیل‌آباد بیان کرد: رعایت مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازهای جدید و اجرای شناسنامه فنی و ملکی ساختمان تاثیر خوبی در مقاوم سازی بناها دارد.

کد خبر: 961028006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ دی ۹۶ - ۴:۱۶ ق.ظ

ه گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی  ، مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان خلیل‌آباد بیان کرد: رعایت مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازهای جدید و اجرای شناسنامه فنی و ملکی ساختمان تاثیر خوبی در مقاوم سازی بناها دارد.شناسنامه فنی و ملکی تاثیر خوبی در مقاوم سازی ساختمان دارد

شناسنامه فنی و ملکی تاثیر خوبی در مقاوم سازی ساختمان دارد

شناسنامه فنی و ملکی تاثیر خوبی در مقاوم سازی ساختمان دارد

شناسنامه فنی و ملکی تاثیر خوبی در  مقاوم سازی ساختمان دارد

شاهین بلوریان بیان داشت: با فعالیت دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان خلیل‌آباد سعی می ‌کنیم نظارت جدی بر نحوه ساخت در این شهرستان صورت گیرد و عمر مفید ساختمان افزایش یابد.
به گفته بلوریان، تعامل و ارتباط خوب و منسجم میان نمایندگی نظام مهندسی ساختمان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری خلیل آباد در زمینه ارتقا کیفیت و ایمنی ساخت و سازها فراهم است و سعی می ‌کنیم ساخت و سازهای روستایی هم همانند شهری مقاوم و با کیفیت احداث گردد.
وی خاطر نشان ساخت: با مقاوم سازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی در صورت بروز حوادث غیر مترقبه از خسارت جانی پیش گیری و مالی هم کاهش داشته باشیم.
بلوریان با اشاره به این که دهیاران و عضوهای شوراهای روستاها توجه ویژه‌ای به مقاوم سازی ساختمانها داشته باشند، یاد آور شد: هرگونه عملیات ساختمانی که در شهرها و روستاهای شهرستان خلیل آباد احداث می گردد، باید تمام مراحل ساخت آن از طراحی، محاسبه، اجرا، نظارت، تعمیر و نگه داری توسط افراد ذیصلاح انجام شود.

شناسنامه فنی و ملکی تاثیر خوبی در مقاوم سازی ساختمان دارد

وی در خاتمه آمادگی دفتر نمایندگی شهرستان خلیل آباد را برای هرگونه همکاری در افزایش کیفیت ایمنی، طراحی و بهینه سازی انرژی در ساخت و بالا بردن دانش مهندسان اعلام کرد و از بانکها خواست با ارائه تسهیلات بانکی سازندگان مسکن را کمک کنند.

 

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام برق ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ دی ۹۶
897 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0