کشت گلخانه ای راهکار حل تغییرات اقلیم و مشکل آب است ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع‌ طبیعی‌ استان زنجان مطرح کرد:

کشت گلخانه ای راهکار حل تغییرات اقلیم و مشکل آب است

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع ‌طبیعی استان زنجان عنوان کرد: معضلات در حوزه کشاورزی آنقدر زیاد است که نمی ‌شود کنترل کرد.

کد خبر: 961020002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶ - ۸:۱۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع ‌طبیعی استان زنجان عنوان کرد: معضلات در حوزه کشاورزی آنقدر زیاد است که نمی ‌شود کنترل کرد.کشت گلخانه ای راهکار حل تغییرات اقلیم و مشکل آب است

کشت گلخانه ای راهکار حل تغییرات اقلیم و مشکل آب است

کشت گلخانه ای راهکار حل تغییرات اقلیم و مشکل آب است

کشت گلخانه ای راهکار حل تغییرات اقلیم و مشکل  آب است

«محمدباقر آقاجانلو» با اشاره به تغییرات اقلیمی و مشکل آب، ادامه داد: راهکار عمده‌ای که می ‌توان در این مورد در نظر گرفت در واقع کشت گلخانه‌ای است، در حالیکه کشاورز ما با کشت محصول در محیط باز و با بهترین بازده آبی کم تر از دویست لیتر مصرف نمی‌ کند و فاصله میان مصرف آب در محیط باز و گلخانه ‌ها باور کردنی نیست و باید به این سمت حرکت کرد و چاره‌ ای نداریم و باید سریع ‌تر از دنیا در این مسیر وارد گردیم.
آقاجانلو خاطر نشان ساخت: با صراحت می ‌توان اعلام کرد که برنامه‌ هایی که وزارتخانه برای بحث توسعه گلخانه‌ ها ارئه داده، برنامه‌هایی نیست که ما را به آن شتاب لازم برساند و با این شرایطی که ما جلو می ‌رویم رسیدن به این نقطه ‌ای که مد نظرمان است، ممکن نیست.

کشت گلخانه ای راهکار حل تغییرات اقلیم و مشکل آب است

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع‌ طبیعی‌ استان زنجان یاد آور شد: باید دو کار اساسی برای بهبود شرایط باید انجام دهیم که در مرحله اول کنترل و محدودیت خیلی شدید کشت محصولات در فضای آزاد است که باید بشدت محدود گردد. موضوع دوم حمایت از توسعه گلخانه ‌ها است که بصورت جدی نمی ‌بینیم.

منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات نظام مهندسی برق اسفند ۹۵

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ دی ۹۶
984 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0