مبحث ترافیک

تصویب مبحث ترافیک تنها درخواست گروه تخصصی ترافیک

نشست گروه تخصصی ترافیک روز 9 تیرماه در سالن جلسات شورای مرکزی و با حضور تنی چند از نمایندگان سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان استانها برگزار گردید.

کد خبر: 190701018 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸ - ۵:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست گروه تخصصی ترافیک روز ۹ تیرماه در سالن جلسات شورای مرکزی و با حضور تنی چند از نمایندگان سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان استانها برگزار گردید.

تصویب مبحث ترافیک تنها درخواست گروه تخصصی ترافیک

تصویب مبحث ترافیک تنها درخواست  گروه تخصصی ترافیک

در این نشست، در مورد اجلاس بیست و دوم، بحث وبررسیهای لازم به عمل آمد و نهایتا اتفاق نظر بر این شد که در اجلاس هم‌چنان تصویب مبحث ترافیک در دستور کار قرار گیرد و تا حصول نتیجه پی‌گیری شود.

نمایندگان معرفی شده از استان‌ها در این جلسه، نسبت به ارائه گزارش عملکرد در استانهای خود گزارش دادند.
ماده پیشنهادی تنظیم گردیده در گروه تخصصی ترافیک برای گنجاندن در قطعنامه پایانی اجلاس بیست و دوم، به این شرح در اختیار روابط عمومی شورای مرکزی قرار گرفت:

تصویب مبحث ترافیک تنها درخواست گروه تخصصی ترافیک

« نظر به گرداوری الزامات ترافیکی ساختمان‌ ها در راستای بند “ز” ماده بیست و یکم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، شورای مرکزی انتظار دارد وزارت راه و شهرسازی نسبت به تکمیل فرآیند تصویب و ابلاغ مبحث الزامات ترافیکی ساختمانها بر مبنای آخرین ویرایش پیش نویس ارائه گردیده از طرف شورای مرکزی اقدام لازم را به عمل آورد.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی چیست؟

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ تیر ۹۸
657 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0