کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران

چهارمین کنگره تاریخ معماری در استان خوزستان برگزار می شود

دبیر اجرایی کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران ـ خوزستان گفت: چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران ـ خوزستان با هدف ایجاد طنین حفاظت و یادآوری ارزش های فراموش شده آثار تاریخی در خوزستان برگزار می‌شود.

کد خبر: 3896 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ دی ۹۵ - ۳:۵۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،عاطفه رشنویی روز دوشنبه در نشست خبری چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران و خوزستان که در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان برگزار شد با بیان این که این کنگره در برگیرنده هشت محور است اظهار کرد: محورهایی در زمینه حوزه های فرهنگی- طبیعی، شهرها و روستاهای تاریخی، منظر فرهنگی و منظر شهری تاریخی، سازه در تاریخ معماری و شهرسازی، باستان شناسی، معماری و شهرسازی، میراث معماری و شهرسازی مدرن، میراث آب و کشاورزی، میراث فرهنگی ناملموس، راه های فرهنگی و عناصر وابسته برای این کنگره در نظر گرفته شده است.چهارمین کنگره تاریخ معماری در استان خوزستان

چهارمین کنگره تاریخ معماری در استان خوزستان

چهارمین کنگره

چهارمین کنگره تاریخ معماری در استان خوزستان

وی افزود: از جمله برنامه های جانبی این کنگره میتوان به نمایش فیلم، نشست با اساتید معماری ایران و نمایشگاه عکس، نمایشگاه کروکی و… اشاره کرد.
دبیر اجرایی کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران ـ خوزستان گفت: از ۲۸ مهر ماه ۹۵ فراخوان این کنگره آغاز شده و تا دهم دی ماه ۹۵ نیز تمدید شده است تا علاقه مندان آثار و مقالات خود را به این جشنواره ارسال کنند.
وی ادامه داد: این کنگره به صورت رایگان است و همه پژوهشگران میتوانند در آن مقاله داشته باشند.
رشنویی تصریح کرد: طی جلساتی با نظام مهندسی استان خوزستان مقرر شد برای اعضای نظام مهندسی که در زمینه معماری و شهرسازی مقاله ارایه کرده اند امتیازی در کارتابل مهندسی در نظر گرفته شود.
کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در سایت پایگاه علوم جهان اسلام ثبت شده است و پنجم و ششم بهمن ۹۵ در هتل پارس اهواز با حضور اساتیدی از خوزستان و خارج از استان برگزار می‌شود.

چهارمین کنگره تاریخ معماری در استان خوزستان

منبع: ایرنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ دی ۹۵
1475 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0