نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان مصوبات هیات مدیره سازمان

مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان (هجدهم/تیرماه/نود و شش)

نشست عادی هیات مدیره با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید شروع گردید.

کد خبر: 960518003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ مرداد ۹۶ - ۷:۳۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستاننشست عادی هیات مدیره با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید شروع گردید.مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان

مصوبات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

۱- از سوی هیات مدیره به ریاست سازمان جهت پی گیری پرونده کلاسه ۹۵۰۵۸۵ (ساختمان امین۲) شعبه هجده دادگاه حقوقی شهرستان اهواز وکالت داده شد.
۲- از سوی هیات مدیره به ریاست سازمان جهت پی گیری پرونده کلاسه ۹۵۰۸۸۶ (ساختمان امین ۲) شعبه هجده دادگاه حقوقی شهرستان اهواز وکالت داده شد.
۳- از سوی هیات مدیره به ریاست سازمان جهت پی گیری پرونده کلاسه ۹۵۰۷۰۰ (ساختمان امین۲) شعبه هجده دادگاه حقوقی شهرستان اهواز وکالت داده شد.
۴- از سوی هیات مدیره به ریاست سازمان جهت پی گیری پرونده کلاسه ۹۵۰۶۰۰ (ساختمان امین ۲) شعبه هجده دادگاه حقوقی شهرستان اهواز وکالت داده شد.
۵- از سوی هیات مدیره به ریاست سازمان جهت پی گیری پرونده کلاسه خدمات و حق الزحمه انجام الزامات شهرسازی در پدافند غیرعامل و هم تداخل بعضی از شرح خدمات رشته شهرسازی با شرح خدمات رشته معماری و هم مطابق چک لیستهای ابلاغی از طرف شورای مرکزی آن سازمان با موارد اعلامی از طرف استانداری خوزستان مقرر گردید ضمن بررسی و تشکیل کارگروهی در این مورد در سازمان استان به صورت آزمایشی در یکی از مناطق عملیاتی نموده و نتایج آن را به کارگروه کارشناسی هیات اعلام کند.
۳-۷- در صورت اتمام ظرفیت قانونی اشتغال به کار مهندسی و یا عدم پذیرش کار از طرف مهندسان آن رشته، هیات مدیره میتوانند به استناد تبصره دو ماده دوازده آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و بند ۱۸-۴ مبحث دوم مقررات ملی ساختمان از خدمات مهندسین رشته های مرتبط یا رشته های دیگر هم پایه و بعد از آن مهندسین دارای پایه های پایینتر آن رشته و در صورت تکمیل ظرفیت قانونی از خدمات کاردانهای فنی استفاده کند.
تبصره: بمنظور حفظ و صیانت از سرمایه مالی و جانی شهروندان ۹۵۰۸۷۷ (ساختمان امین ۲) شعبه هجده دادگاه حقوقی شهرستان اهواز وکالت داده شد.
۶- موضوع حساب رسی تکلیفی مجمع جهت بررسی مغایرتهای حسابهای سالیانه توسط حساب رسی هیات مدیره مطرح، حول آن مذاکرات لازم انجام گردید و مورد تصویب قرار گرفت.


۷- موارد ذیل مطرح و جهت ارائه به هیات ۴ نفره مصوب شد:
۱-۷) بمنظور محاسبه میزان دستمزد امور مهندسی جهت کارهای گروه الف به متراژ کم تر از پنجاه متر مربع جهت رشته های عمران و معماری دستمزد برابر پنجاه مترمربع و جهت رشته های تاسیسات مکانیکی و برقی دستمزدی برابر صد متر مربع در نظر گرفته گردد.
۲-۷) نظر به اهمیت اجرایی شدن مبحث بیست و یک مقررات ملی ساختمان (پدافند غیرعامل) در طراحی و اجرای ساختمانهای در حال ساخت و با توجه به پیشنهاد سازمان نظام مهندسی ساختمان در مورد روند گزارش کار شرح و جلوگیری از خطرات احتمالی در رشته تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان در صورت انجام ظرفیت اشتغال به کار مهندسی و یا عدم پذیرش از طرف مهندسان این رشته ها از خدمات رشته های مرتبط و بعد از آن از مهندسین دارای پایه پایینتر آن رشته و در صورت تکمیل، از ظرفیت اشتغال به کار رشته های دیگر یا کاردانهای فنی استفاده کند.
۸- مقرر گردید در مورد شرایط احراز صلاحیت تمام وقتی، مهندس جوادی ظرف مدت ۱ هفته نسبت به ارائه راه کار قانونی اقدام و نتیجه را اعلام کند.
۹- انتقال مابقی سرمایه سازمان از بانک آینده به بانک ملت شعبه دوم کیان پارس مصوب گردید. (مبلغ یک صد و سی و دو میلیارد ریال)
۱۰- با عضویت دکتر برومند زاده در گروه تخصصی عمران برای جبرای کسری اعضا آن موافقت گردید.
۱۱- مصوب گردید واحدی با عنوان واحد شناسنامه فنی و ملکی و مجریان ساخت در سازمان تشکیل شود.
۱۲- آقای مهندس بهاری زاده بهمراه یک کارگروه کارشناسی به انتخاب ریاست سازمان جهت تهیه شیوه نامه اجرایی شناسنامه فنی و ملکی و مجریان ساخت تعیین گردد.
۱۳- مسئولیت رسیدگی، پی گیری و اجرای تقاضای دفتر آبادان در مورد مرحوم رشید فر به جناب آقای مهندس سلیمانی فر تفویض شد.
۱۴- مصوب شد مجوز هزینه جهت تعمیرات و تغییر دکوراسیون طبقه ۴ ساختمان مرکزی از ۵۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال جهت انجام پروژه به روش ترک تشریفات به آقای وحید امیری و هم مجریان زیر مجموعه پروژه انجام شود. مجوز اتمام قرارداد به هیات رئیسه تفویض شد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی بهمن ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مرداد ۹۶
1290 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0