رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان‌جنوبی

طرح پساب فاضلاب بیرجند با واگذاری دویست هکتار از اراضی اجرایی میشود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان‌جنوبی بیان کرد: طرح پساب فاضلاب بیرجند با واگذاری دویست هکتار از زمین های دشت نقودشکی بسازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اجرایی گردید.

کد خبر: 10577 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ فروردین ۹۶ - ۷:۰۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان‌جنوبی بیان کرد: طرح پساب فاضلاب بیرجند با واگذاری دویست هکتار از زمین های دشت نقودشکی بسازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی   استان اجرایی گردید.طرح پساب فاضلاب بیرجند با واگذاری دویست هکتار از اراضی

طرح پساب فاضلاب بیرجند با واگذاری دویست هکتار از اراضی

طرح پساب فاضلاب بیرجند با واگذاری دویست هکتار از اراضی

طرح پساب فاضلاب بیرجند با واگذاری دویست هکتار از اراضی

محمد حسین اکبری از اجرای طرح پساب فاضلاب بیرجند خبرداد وگفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان از طریق شرکت سرمایه‌گذاری رویش توانست بعد از پیگیریهای متعدد و با هم کاری سازمان جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای زمین واگذاری این طرح را تحویل گیرد.

وی افزود: طی این طرح دویست هکتار از زمین های واقع در دشت نقودشکی از پلاک نهصد و بیست و هفت اصلی شهرستان خوسف، همراه با دو میلیون متر مکعب آب پساب فاضلاب شهر بیرجند جهت سرمایه‌گذاری اعضا و تولید محصولهای کشاورزی تحویل گرفته شد.

اکبری تصریح کرد: قرار است در اسرع وقت بعد از انجام مطالعات نسبت به انتقال پساب بزمین ذکرشده از محل اعتبارات سازمان جهادکشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای اقدام گردد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی عنوان کرد: بعد از انجام مطالعات و انتقال پساب، طرح زراعت چوب و علوفه کاری بمرحله اجرا در خواهد آمد.

اکبری با تأکید بر درآمدزایی و اشتغال این طرح خاطرنشان کرد: تحقق این موضوع میتواند فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری، تولید و ایجاد درآمد برای فارغ التحصیلن بخش کشاورزی باشد.

منبع: ایسنا

 

دانلود رایگان راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ فروردین ۹۶
1425 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0