گزارش خبری و تصویری سیزدهمین نشست شورای مرکزی

کد خبر: 789 تاریخ انتشار: جمعه ۷ آبان ۹۵ - ۱:۵۶ ب.ظ
منبع: به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور
سیزدهمین نشست شورای مرکزی با حضور اکثریت اعضای اصلی و علی البدل با تصویب شش مصوبه برگزار شد.

 

، در ابتدای نشست ناصرعلی سعادت رئیس سازمان ضمن قدردانی از دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه ای استان خراسان رضوی برای میزبانی شایسته دوازدهمین نشست شورای مرکزی به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری نمایشگاه الکامپ و تشکیل جلسات کمیته اجرایی پرداخت.
سپس طرح پیشنهادی کمیسیون مشاوران جهت ارتقا سطح آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و با نظر اکثریت آرا مصوب شد، تصمیم گیری در خصوص اعضایی که بیش از ۱۰ سال از اخذ رتبه مشاوره آنها می گذرد، ظرف دو هفته انجام شود.

پس از آن با رای اعضای شورای مرکزی مصوب شد تاریخ پیشنهادی مجمع عمومی استانها در نوبت اول سه آذر و نوبت دوم ۱۷ آذر ماه باشد و ترجیحا نظام های استانی مجمع عمومی خود را به صورت همزمان برگزار کنند.
در ادامه کمیسیون تدوین و مقررات سازمان نظام صنفی رایانه ای گزارشی از نتیجه بررسی های انجام شده در خصوص اعمال تغییرات در فرمت مجوزهای سازمان ارائه کرد و پیرو آن مصوب شد تاریخ عضویت اولیه و تاریخ انقضا در مجوز درج و عکس مدیرعامل حذف شود. همینطور با تایید اکثریت اعضا، استفاده از فرمت یکسان مجوزها   برای تمام نظامهای استانی نیز الزامی خواهدبود. فرمت نهایی مجوزها در نشست آتی هیات عمومی به رای گذاشته خواهد شد.
با رای شورای مرکزی اعضای شورای انتظامی سازمان نصر استان مازندران نیز انتخاب شد.
در پایان نشست نیز نظام های استانی ملزم به الصاق هولوگرام بر روی برگه های مجوز شدند علاوه بر آن تصویب شد سازمانهای نظام صنفی رایانه ای استانها میتوانند با ارائه گزارش مالی و تعیین تکلیف بدهی خود ضمن تعهد پرداخت، هولگرام دریافت کنند.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آبان ۹۵
1609 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0