چهارمین کنگره متخصصان جوان علوم زمین

ایران میزبان چهارمین کنگره متخصصان جوان علوم زمین

ایران هم زمان با دهمین سالگرد تاسیس شبکه متخصصان جوان علوم زمین (YES)،با شعار کاهش مخاطرات زمین شناختی، منابع برای نسل آینده، در تاریخ پنجم تا هشتم شهریور ماه نودوشش در تهران (مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما) میزبان یکی از بزرگ ترین رویدادهای این حوزه با حضور متخصصین جوان از سرتا سر دنیا خواهد بود.

کد خبر: 10877 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اردیبهشت ۹۶ - ۱:۵۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،ایران هم زمان با دهمین سالگرد تاسیس شبکه متخصصان جوان علوم زمین (YES)،با شعار کاهش مخاطرات زمین شناختی، منابع برای نسل آینده، در تاریخ پنجم تا هشتم شهریور ماه نودوشش در تهران (مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما) میزبان یکی از بزرگ ترین رویدادهای این حوزه با حضور متخصصین جوان از سرتا سر دنیا خواهد بود.ایران میزبان چهارمین کنگره متخصصان جوان علوم زمین

ایران میزبان چهارمین کنگره متخصصان جوان علوم زمین

ایران میزبان چهارمین کنگره متخصصان جوان علوم زمین

ایران میزبان چهارمین کنگره متخصصان جوان علوم زمین

در کنار این کنگره ۱ روز پیش از افتتاحیه میزگرد مشترک ایران و چین با هدف تعریف پروژه های مشترک و سرمایه گذاری بر روی جوانان فعال این حوزه برگزار خواهد گردید.

در این کنگره نه روی کرد تخصصی در نظر گرفته شده است که با هم کاری مجموعه ها و بخش های مختلف از جمله ، موسسه تحقیقات آب ،وزارت ورزش و جوانان، مدیریت اکتشاف شرکت نفت ملی ایران، خانه معدن، سازمان نظام مهندسی معدن، شرکت تهیه و تولید، سازمان محیط زیست، وزارت آموزش و پرورش و … برگزار میگردد.

کارگاه های آموزشی، بازدیدهای میدانی، نمایشگاه، مسابقه انتخاب زمین شناس برتر سال ۲۰۱۷، عکس، نمونه، کتاب، مقاله و نقشه برتر از جمله برنامه های جانبی پیش بینی شده میباشد.

اکنون سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزاری سلسله نشست های تخصصی را با هدف جذب ایده های برتر  از افراد مبتکر و خلاق در سطح محلی، ملی و منطقه ای را در زمینه موضوعهایی مانند آب، تغییرات اقلیم، اکتشاف، املاح معدنی، اکتشاف و آزمایشگاه در برنامه قرار داده است و بنا دارد تا این موضوع را نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح جهانی عنوان نماید تا بر این اساس هم زمان با دهمین سالگرد تاسیس شبکه جهانی متخصصان جوان علوم زمین (YES) بتوان ۳ زمین شناس برتر دنیا را در سال۲۰۱۷ معرفی کرد و نقش و تاثیرگذاری جوانان کشور در برنامه ریزی، جهتدهی و حرکت رو به جلوی علوم زمین دنیا را نیز بتصویر کشید.

روی کردهای علمی این کنگره طی ۲ روز برگزار خواهد شد و ۲ روز نیز به برنامه بازدیدهای میدانی از منطقه البرز و ایران مرکزی اختصاص داده شده است، در کنار آن نیز جهت معرفی فرهنگ ایرانی – اسلامی کشورمان و شناخت جوانان دنیا با جاذبه های گردشگری و زمین گردشگری نیز برنامه هایی ترتیب داده شده است. قابل ذکر است شرکت در این کنگره و ارسال مقاله برای همه ی افراد آزاد است و محدودیت سنی شامل شرکت کنندگان نخواهد شد.فعلا وب سایت این کنگره آماده دریافت مقالات تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه نودوشش می باشد.

یادآور میشویم کشور آلمان در شهر برلین میزبان پنجمین دوره از کنگره در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. آلمان در حال حاضر تمایل خود را بشرکت در این دوره و حضور در فضای نمایشگاهی این کنگره، اعلام کرده و هم چنین آمادگی برگزاری یک کارگاه آموزشی را بصورت نیم روز در ایران خواهد داشت.

منبع:عصر اقتصاد

دانلود رایگان جزوه نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۶
1909 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0