افزایش اهمیت ساخت و سازهای اصولی با گرانی مصالح

کد خبر: 980920005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸ - ۹:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اوضاع اقتصادی امروز در جامعه بیان کرد: با توجه به افزایش بیش از حد قیمت‌ها و گرانی مصالح، ساخت و ساز اصولی اهمیت بیشتری نسبت به گذشته دارد.
مهدی سالاری در جلسه مشترک با اعضای هیأت مدیره صنف مشاورین املاک با موضوع همکاری‌های مشترک در راستای کاهش تخلفات، تصریح کرد: طبق همین اساس در سازمان نظام مهندسی در حال تغییر و بهبود برنامه ها و شیوه های اجرا هستیم.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اعتماد مردم به دفاتر مشاور املاک محل و عدم آگاهی آن ها از روند اصلی ساخت و ساز، اظهار داشت: دفاتر مشاورین املاک میتوانند با آگاه سازی مردم از روند صحیح ساخت و ساز، نقش اساسی در کاهش تخلفات داشته باشند.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری این دو نهاد ادامه داد: تهیه و توزیع بروشورها، برگزاری نشست های مشترک بین سازمان نظام مهندسی و مشاورین املاک برای اطلاع رسانی از برنامه های سازمان و قوانین و مقررات ساخت و ساز میتواند بسیار موثر واقع شود.
لازم به ذکر است در این نشست، اعضای هیأت مدیره صنف مشاورین املاک ضمن بیان موانع و مشکلات این صنف برای اجرایی کردن قوانین، نسبت به همکاری مشترک با سازمان ابراز امیدواری کردند و آن را قدنی موثر در آگاهی مردم، ساخت و سازهای اصولی و کاهش تخلفات دانستند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آذر ۹۸
484 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0