استفاده از ظرفیت ‌های نظام مهندسی ساختمان در استان یزد

کد خبر: 980909004 تاریخ انتشار: شنبه ۹ آذر ۹۸ - ۳:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواستار استفاده بیش تر از ظرفیت ‌های نظام مهندسی ساختمان در استان گردید.
سید مجتبی حسینی پور، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی در جلسه با مدیر و کارکنان مدیریت نظام فنی و اجرایی و دبیرخانه شورای فنی استان، پی‌گیری‌ فعالیت‌ های عمرانی شهرداری ‌ها و سایر دستگاه‌ ها را مهم دانست و خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت‌ های نظام مهندسی ساختمان در استان شد.
حسینی پور ادامه داد: در موضوع مسکن مهر در برخی نقاط استان این سازمان ورود خوبی داشت و جایگاه تخصصی حوزه فنی و اجرایی را تقویت کرد.
وی اظهار داشت: امسال هم‌چنین بحث مصالح ساختمانی مورد توجه قرار گرفته است و بخصوص موضوع تولید تیرآهن غیر استاندارد مورد پی‌گیری قرار گرفت.
وی تصریح کرد: امروز شاهد کیفی‌تر شدن مصوبات شورای فنی هستیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نظارت بر طرح‌ ها و پروژه‌های عمرانی استان را حائز اهمیت دانست و افزود: نسبت به بازدید هفتگی و ماهیانه از پروژه‌ها با همکاری معاونت هاهنگی برنامه و بودجه بودجه اقدام گردد.
وی، اقدامات انجام شده در زمینه آموزش را مثبت و روبه جلو ارزیابی کرد و گفت: ارتباط با دفتر فنی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز خوب است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: در سال نود و هفت شاهد کاهش سه درصدی کارگاه‌های مصالح غیر استاندارد در مقایسه با سال نود و پنج بوده ایم.
در این جلسه، هم‌چنین گزارشی از رئوس فعالیت ‌ها و اقدامات مقایسه‌ای این حوزه (۱۳۹۵-۱۳۹۷) ارائه گردید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آذر ۹۸
496 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0