استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۳۹۶ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت آغاز سی هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دردهه فجر امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

کد خبر: 429 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ آبان ۹۵ - ۱:۴۷ ب.ظ

دکترسید موسی خادمی در نشست با اصحاب رسانه استان با تبریک دهه فجرو آغاز سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، افزود: از این تعداد ۳۲۲ پروژه با اعتبار ۲۷۵میلیارد تومان در بخش عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

به گفته استاندار، از این تعداد پروژه عمرانی و زیربنائی  ۲۹۶ پروژه با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان افتتاحی و ۳۶ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان کلنگ زنی است.

استاندار تصریح کرد: از مجموع کل طرح ها و پروژه ها ۶۴ طرح با اعتباری بیش از ۹۲۵ میلیارد تومان در بخش اقتصادی و سرمایه گذاری در این استان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

خادمی ابراز داشت: از این تعداد طرح اقتصادی و سرمایه گذاری یا تولیدی ۶۱ طرح با اعتبار ۲۲۲ میلیارد تومان افتتاح و سه طرح با اعتبار ۶۰۴ میلیارد تومان  کلنگ زنی می شوند.

استاندار، تعداد اشتغالزائی طرح های عمرانی افتتاحی را ۷۰۹ نفر و کلنگ زنی را ۸۵۹ نفر برشمرد.

خادمی تصریح کرد: پروژه های عمرانی همه منابع مالی آنها از محل اعتبارات و منابع دولتی و کمک های فنی و اعتباری است و طرح های اقتصادی منابع آنها ۳۰ درصد آورده بخش خصوصی یا سرمایه گذار و ۷۰ درصد منابع بانکی و تسهیلاتی است.

استاندار افزود: این طرح ها و پروژه ها در همه شهرستان های استان اما به نسبت های مختلف می باشند و در طول دهه فجرعملیات اجرای آنها آغاز و یا به بهره برداری می رسند.

منبع: روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیویه و بویر احمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آبان ۹۵
1911 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0