رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان

معدن استان زنجان تکان خورد

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان بیان کرد: با مراجعاتی که اخیراً به این سازمان شده نشان میدهد که بخش معدن تکانی را تجربه کرد و فعالیت آن در حال بیش تر شدن است.

کد خبر: 960301015 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ خرداد ۹۶ - ۴:۰۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان بیان کرد: با مراجعاتی که اخیراً به این سازمان شده نشان میدهد که بخش معدن تکانی را تجربه کرد و فعالیت آن در حال بیش تر شدن است.معدن استان زنجان تکان خورد

معدن استان زنجان تکان خورد

معدن استان زنجان تکان خورد

معدن استان زنجان تکان خورد

«مهدی حمیدی» گفت: معادن پتانسیلهای بالایی را در زمینه‌های ایجاد اشتغال و تولید دارند و میتواند با فعال شدن بسیاری از مشکل های موجود در زمینه بیکاری را برطرف نماید که البته با مراجعاتی که اخیراً به این سازمان شده است، نشان میدهد که بخش معدن تکانی را تجربه کرد و فعالیت آن در حال بیش تر شدن است.
حمیدی افزود: روز اول خردادماه هر سال روز معدن نامگذاری میشود و این روز شروع هفته معدن است که سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان برنامه‌های خاصی را برای این هفته در نظر گرفته است و امیدواریم که با نامگذاری این روزها توجه بیش تر بمعدن گردد.
ایشان ادامه دادند: پس از ماه مبارک رمضان نیز بازرسیهایی از معادن از لحاظ کیفی انجام خواهد شد. همچنین سمیناری در رابطه با ایمنی معادن در حوزه معدن و صنایع معدنی برگزار خواهد گشت که این مهم به‌ دلیل حوادث ناشی از رعایت نکردن ایمنی در روزهای اخیر است. همچنین گروههای بازرسی با هدف راهنمایی ارشادی برای بازدید از معادن، مسئولین فنی، ایمنی، بهداشت و راهها و هم نحوه برداشت تا پایان سال انجام شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معئن زنجان گفت: برای مهندسین جوانی که تجربه کاری کمی دارند و عضو نظام مهندسی معدن هم هستند برنامه بازدید از معادن استان در دوازده ماه تعریف شده که پس از ماه رمضان شروع و اجرا خواهد شد.
حمیدی تصریح کرد: در اغلب موارد احساس میشود که فعالیتهای معدنی و محیط زیستی با یک دیگر در تعارض هستند، در حالی که این گونه نیست و هر دو میتوانند در کنار هم دیگر طبق استانداردها فعالیت نمایند و این ارگان برای افزایش دانش فنی صنایع معدنی وارد عرصه شد و با نظارت و ارزیابی این صنایع اقدام به اصلاح فرآیند تولید و رفع نواقص موجود و در نهایت افزایش بهره‌وری نمود.
حمیدی ابراز کرد: در حوزه استانداردسازی هم که پیش از این یک مسئول کنترل کیفی از طرف اداره‌کل استاندارد در واحدهای تولیدی حضور داشت و یک مسئول فنی از سوی نظام مهندسی اما اکنون شخص واحدی مسئولیت هر دو بخش رابعهده دارد.

منبع: ایسنا

 

کانال تلگرام نظام مهندسی سیستانوبلوچستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ خرداد ۹۶
1237 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0