استان اربیل:

جوان مجیدی در ترکیب شورای مرکزی نظام مهندسی کشور

بر اساس لیست اعلام شده از طرف وزارت راه وشهرسازی،جواد جوان مجیدی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در ترکیب شورای مرکزی نظام مهندسیکشور قرار گرفت.

کد خبر: 2649 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ - ۱:۳۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،بر اساس لیست اعلام شده از طرف وزارت راه وشهرسازی،جواد جوان مجیدی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در ترکیب شورای مرکزی نظام مهندسیکشور قرار گرفت. جوان مجیدی در ترکیب شورای مرکزی

جوان مجیدی در ترکیب شورای مرکزی

شورای مرکزی

جوان مجیدی در ترکیب شورای مرکزی

در جلسه ای که در سالن جلسات وزارت مسکن، راه و شهرسازی با حضور مقام عالی این وزارتخانه به منظور معرفی اعضای منتخب هفتمین دوره شورای مرکزی برگزار شد، جواد جوان مجیدی به عنوان منتخب وزیر در ترکیب شورای مرکزی منصوب شد.
بر اساس ماده ۲۰ قانون نظام مهندسی، شورای مرکزی متشکل از ۲۵ نفر عضو اصلی و ۷نفر عضو علی البدل است که از بین اعضای هیات مدیره سازمان های استان معرفی شده از سوی هیات عمومی و از سوی وزیر راه و شهرسازی برای مدت ۳ سال انتخاب می‌شوند.
اعضای شورای مرکزی باید علاوه بر عضویت در هیات مدیره سازمان استان، خوشنام و دارای سابقه انجام کارهای طراحی یا اجرایی یا عملی و تحقیقی و آموزشی برجسته و ارزنده باشند.
جواد جوان مجیدی دانشجوی دکترای رشته معماری و مدیر گروه رشته معماری واحد اردبیل بوده و از دوره ششم عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اردبیل است.

جوان مجیدی در ترکیب شورای مرکزی

منبع: آنا

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آذر ۹۵
1387 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0