نمی ‌توان یک نسخه برای تمام ساختمان ‌های مسکن مهر پیچید علی عمو شاهی تاکید کرد:

نمی ‌توان یک نسخه برای تمام ساختمان ‌های مسکن مهر پیچید

ریاست سازمان نظام مهندسی استان اصفهان بیان کرد: نمی ‌توان براحتی استحکام ساختمان‌ های مسکن مهر را قضاوت کرد و نمی‌ توان یک نسخه برای تمام ساختمان ‌های مسکن مهر پیچید، من چنین جرأتی به خود نمی‌ دهم که کیفیت احداث این ساختمان‌ ها را قضاوت کنم.

کد خبر: 960829004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ آبان ۹۶ - ۸:۳۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی استان اصفهان بیان کرد: نمی ‌توان براحتی استحکام ساختمان‌ های مسکن مهر را قضاوت کرد و نمی‌ توان یک نسخه برای تمام ساختمان ‌های مسکن مهر پیچید، من چنین جرأتی به خود نمی‌ دهم که کیفیت احداث این ساختمان‌ ها را قضاوت کنم.نمی ‌توان یک نسخه برای تمام ساختمان ‌های مسکن مهر پیچید

نمی ‌توان یک نسخه برای تمام ساختمان ‌های مسکن مهر پیچید

نمی ‌توان یک نسخه برای تمام ساختمان ‌های مسکن مهر پیچید

نمی ‌توان یک نسخه برای تمام ساختمان ‌های  مسکن مهر پیچید

ریاست سازمان نظام مهندسی استان اصفهان با اشاره بوضعیت مقاومت ساختمان ‌های مسکن مهر در اصفهان ادامه داد: این که ساختمان‌ های مسکن مهر در اصفهان در مقابل زلزله‌ های میان شش تا هفت ریشتری مقاوم هستند یا نه، چیزی نیست که بتوان به این راحتی قضاوت کرد.
عمو شاهی تصریح کرد: کیفیت ساخت ساختمان‌ های مسکن مهر در هر استان و در هر شهر متفاوت است، برای نمونه ممکن است کیفیت این ساختمان‌ ها در فولاد شهر بگونه ‌ای نباشد که در بهارستان است و یا در اصفهان بگونه ‌ای نباشد که در فولاد شهر احداث شده، لذا در هر جا با کیفیتی متفاوت احداث گردیده است.
وی با اشاره به این که کیفیت احداث هر ساختمان باید با توجه به شرایط آن ساختمان و سازنده آن قضاوت گردد، اظهار داشت: نمی‌ توان براحتی استحکام ساختمان ‌های مسکن مهر را قضاوت کرد و نمی‌ توان یک نسخه برای تمام ساختمان‌ های مسکن مهر پیچید، من چنین جرأتی به خود نمی ‌دهم که کیفیت احداث این ساختمان ‌ها را قضاوت کنم.
عمو شاهی با اشاره به قابل سنجش بودن ساختمان‌ های مسکن مهر در استان اصفهان عنوان داشت: استحکام ‌سنجی ساختمان‌ های مسکن مهر در اصفهان قابل اجرا اما هزینه‌ بر است، اما در هر صورت این یک کار امری الزامی است.

نمی ‌توان یک نسخه برای تمام ساختمان ‌های مسکن مهر پیچید


رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان اظهار کرد: بغیر از مسکن مهر هم ممکن است در بسیاری از ساخت و سازها قوانین استحکام ‌بخشی رعایت نگردد؛ شاخص اصلی برای احداث ساختمان ‌ها، استانداردهای لازم برای حفظ جان مردم است.
منبع : اصفهان امروز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام تاسیسات برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آبان ۹۶
1366 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0