نظام مهندسی ساختمان استان یزد؛ حامی استارتاپهای صنعت ساختمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد؛ حامی استارتاپهای صنعت ساختمان

نظام مهندسی ساختمان استان یزد؛ حامی استارتاپهای صنعت ساختمان

نظام مهندسی ساختمان استان یزد؛ حامی استارتاپهای صنعت ساختمان ، است. ایجاد ادبیات و دستور کار توجه به عرصه فناوری و نوآوری از سوی هیات مدیره هشتم قابل ستایش است

کد خبر: 990929005 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ آذر ۹۹ - ۱۰:۰۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نظام مهندسی ساختمان استان یزد؛ حامی استارتاپهای صنعت ساختمان ، است. ایجاد ادبیات و دستور کار توجه به عرصه فناوری و نوآوری از سوی هیات مدیره هشتم قابل ستایش است

نظام مهندسی ساختمان استان یزد؛ حامی استارتاپهای صنعت ساختمان

نظام مهندسی ساختمان استان یزد؛ حامی استارتاپهای صنعت ساختمان
دبیرکارگروه نوآوری، توسعه، فناوری، کارآفرینی و سرمایه گذاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از حمایت استارتاپهای حوزه صنعت ساختمان خبر داد.
احمد شهاب ارکان با تشریح مذاکرات آخرین جلسه این کارگروه بیان داشت: در این نشست، گزارشی از حضور سازمان در نمایشگاه مجازی هفته پژوهش و فناوری ارائه گردید.
شهاب ارکان گفت: نظام مهندسی ساختمان استان یزد با ارائه ۵ غرفه معرفی سازمان، خدمات غیرحضوری، نوآوری، آموزش و خدمات مهندسی در نمایشگاه هفته پژوهش استان حضور یافت که بیشترین بازدید متوجه غرفه نوآوری سازمان بود.
وی با عنوان این که ایجاد ادبیات و دستور کار توجه به عرصه فناوری و نوآوری از سوی هیات مدیره هشتم قابل ستایش است، ادامه داد: نتایج سرمایه گذاری سازمان در این حوزه در حال بروز و ظهور است.
دبیر کارگروه نوآوری، توسعه، فناوری، کارآفرینی و سرمایه گذاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳ استارتاپ حوزه صنعت ساختمان در استان یزد شناسایی شده اند، تصریح کرد: نشست های مصاحبه این شرکتها برگزار شده است که نهایتا کمیته به این جمع بندی رسیده که این استارتاپها بصورت مجزا در قالب وبینار های استارتاپی به مهندسین معرفی گردند.
وی، این استارتاپهای را «هیلاکو»، «شمستا» و «با ما تا بام» معرفی کرد و گفت: درحال ایجاد راه های ارتباطی بیشتر و بهتر برای این استارتاپها و مهندسین هستیم تا آنها بتوانند خدماتشان را به مهندسین عرضه کنند.
ارکان، در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: در نشست اخیر کمیته مقرر گردید تا آقای سعادتجو از سازمان نصر و منصوری رئیس محترم کمیسیون برق، بسته حمایتی منعطفی را برای استارتاپها، شرکتهای خلاق و نوآور و دانش بنیان صنعت ساختمان گرداوری و به کمیته ارائه کنند.
دبیر کارگروه نوآوری، توسعه، فناوری، کارآفرینی و سرمایه گذاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: بزودی در قسمت نوآوری سایت سازمان بخشهایی اضافه خواهد شد تا زمینه گفتگو و ارتباط بیش از پیش مهندسین و استارتاپهای حوزه ساختمان فراهم شود و همکاری این دو بخش تقویت گردد.
ارکان، از معرفی شورای سیاست گذاری مرکز رشد و نوآوری صنعت ساختمان خبرداد و افزود: به زودی نشست شورای پذیرش مرکز نواوری برگزار خواهد شد و سیاستهای کلان این مرکز مشخص شود، ضمن اینکه در آخرین نشست کمیته مقرر گردید، خانی نقشه راه مرکز رشد و نوآوری را گرداوری کند.
وی در بخش پایانی اظهاراتش با اشاره جایگاه فن بازار ملی در عرصه نوآوری بیان کرد: فن بازار ملی یک بستر عرضه و تقاضا است که فاصله بین عرضه و تقاضا رو به حداقل ممکن میرساند و در حال حاضر در چهار رشته صنعتی کشاورزی، سلامت، گاز و هوشمند سازی فعالیت دارد.
دبیر کارگروه نوآوری، توسعه، فناوری، کارآفرینی و سرمایه گذاری با عنوان این که سازمان نظام مهندسی در نظر دارد با ارائه طرحی عاملیت ملی فن بازار را در حوزه صنعت ساختمان را در اختیار بگیرد، ابراز امیدواری کرد: مقرر شده است تا رضایی کلیات مربوط به این حوزه را بررسی و بمنظور تصمیم گیری مطلوب تر نتیجه را به کمیته ارائه کند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آذر ۹۹
480 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0