امضا شرکت گاز یزد و سازمان نظام مهندسی ساختمان تفاهم ‌نامه همکاری امضا شرکت گاز یزد و سازمان نظام مهندسی ساختمان تفاهم ‌نامه همکاری

امضا شرکت گاز یزد و سازمان نظام مهندسی ساختمان تفاهم ‌نامه همکاری

امضا شرکت گاز یزد و سازمان نظام مهندسی ساختمان تفاهم ‌نامه همکاری ، انجام شد. براساس آن همه مسئولیت ‌های حقیقی و حقوقی مربوط به برآورد مصرف، طراحی، نظارت و اجرای لوله‌کشی گاز به سازمان نظام مهندسی ساختمان واگذار گردید

کد خبر: 990423008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹ - ۶:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، امضا شرکت گاز یزد و سازمان نظام مهندسی ساختمان تفاهم ‌نامه همکاری ، انجام شد. براساس آن همه مسئولیت ‌های حقیقی و حقوقی مربوط به برآورد مصرف، طراحی، نظارت و اجرای لوله‌کشی گاز به سازمان نظام مهندسی ساختمان واگذار گردید

امضا شرکت گاز یزد و سازمان نظام مهندسی ساختمان تفاهم ‌نامه همکاری

امضا شرکت گاز یزد و سازمان نظام مهندسی ساختمان تفاهم ‌نامه همکاری

شرکت گاز یزد و سازمان نظام مهندسی ساختمان تفاهم ‌نامه همکاری امضا نمودند
علی‌اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد این قرارداد را در راستای ساماندهی و ارتقای فرآیند طراحی، اجرا و نظارت بر لوله‌کشی انواع متقاضیان عمده (تا فشار گاز psi 2) و توسعه همکاری‌ های فی‌مابین دانست و افزود: براساس آن همه مسئولیت ‌های حقیقی و حقوقی مربوط به برآورد مصرف، طراحی، نظارت و اجرای لوله‌کشی گاز به سازمان نظام مهندسی ساختمان واگذار گردید و این موضوع به تأیید اداره کل راه و شهرسازی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز رسید.
میدانشاهی گفت: انعقاد تفاهم‌نامه یادشده در راستای برون‌سپاری بخشی از فعالیت ‌های شرکت گاز به‌ منظور بهره‌برداری و تبادل تجربیات بین کارشناسان شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی ساختمان است و کاهش هزینه‌ها و به دنبال آن افزایش کیفیت و شتاب در روند ارائه خدمات را به دنبال خواهد داشت که منتج به ایجاد رفاه و آسایش مردم می ‌شود.
در بخش دیگری از این جلسه، محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با تقدیر از عملکرد مناسب مجموعه شرکت گاز استان، از این شرکت به‌ عنوان یکی از دستگاه ‌های نمونه در بحث خدمات‌رسانی یاد کرد که تلاش ‌های ارزنده آن در گازرسانی به شهرها و روستاها و ایجاد رفاه اجتماعی کاملاً مشهود بوده است.
صادقیان در این مورد بیان کرد: باید به سمتی برویم که با تزریق گاز طبیعی به‌عنوان سوختی پاک، به‌ زودی صنعت استان را به عنوان صنعت سبز معرفی کنیم. این موضوع با حرکت شتابنده‌ سال ‌های اخیر در گازرسانی به واحدهای صنعتی دور از دسترس نیست.
وی ضمن تأکید بر برون‌سپاری خدمات، خواستار تأمین تجهیزات پروژه‌های عمرانی از محل ظرفیت ‌های داخلی استان شد و ادامه داد: شرکت ‌ها باید در همه مراحل اجرای پروژه‌ها اعم از سخت افزار و نرم‌افزار و هم‌چنین نیروی انسانی، تا حد امکان از ظرفیت داخلی بهره برده و در حوزه پیمان‌کاری نیز ضمن ایجاد زمینه بهره‌گیری از توان پیمان‌کاران بومی، برای آموزش و تربیت آنان تلاش کنند تا وابستگی استان به دیگر استان ‌ها کاهش یابد.
منبع: فصل تجارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ تیر ۹۹
636 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0