سازمان نظام مهندسی کشاورزی ساختمان یزد، گره گشای فارغ التحصیلان سازمان نظام مهندسی کشاورزی ساختمان یزد، گره گشای فارغ التحصیلان

سازمان نظام مهندسی کشاورزی ساختمان یزد، گره گشای فارغ التحصیلان

سازمان نظام مهندسی کشاورزی ساختمان یزد، گره گشای فارغ التحصیلان ،بوده است. فعالیت و عملکرد سازمان نظام مهندسی در راستای پیشبرد اهداف سازمان است، که عمده هدف سازمان، مهندسی کردن و علمی کردن تولید است

کد خبر: 990314004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ - ۹:۵۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی ساختمان یزد، گره گشای فارغ التحصیلان ،بوده است. فعالیت و عملکرد سازمان نظام مهندسی در راستای پیشبرد اهداف سازمان است، که عمده هدف سازمان، مهندسی کردن و علمی کردن تولید است

سازمان نظام مهندسی کشاورزی ساختمان یزد، گره گشای فارغ التحصیلان

سازمان نظام مهندسی کشاورزی ساختمان یزد، گره گشای فارغ التحصیلان

نایب رئیس شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد اظهار داشت:

نظام مهندسی کشاورزی یزد تا به حال گره گشای فارغ التحصیلان بوده است

نایب رئیس شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد بیان کرد: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با چهار هزار عضو فارغ التحصیل در رشته های کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و آبخیزداری؛ توانسته است برای تعدادی از مهندسین عضوخود موقعیتهای شغلی پایدار و پاره وقت ایجاد کند و تا جای ممکن گره گشا بوده و باری از مشکلات برخی از اعضا و مهندسان را بردارد.

محمدحسن صدری نایب رئیس شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد به نقش مهندسی در فرآیند تولید اشاره و بیان کرد: فعالیت و عملکرد سازمان نظام مهندسی در راستای پیشبرد اهداف سازمان است، که عمده هدف سازمان، مهندسی کردن و علمی کردن تولید است. بنابراین با پیشبرد این مهم کمک بزرگی به برآورده کردن نیاز جامعه کشاورزی می شود. هم‌چنین در حال حاضر برخی از مولدین به ویژه در امور گلخانه ای از روشهای سنتی استفاده می کنند و خسارات زیادی را متحمل می گردند.

وی ادامه داد: با به کارگیری از مهندسین در بخشهای دامپروری، گلخانه و گلهای زینتی تاثیرات قابل توجهی را در فرآیند تولید، ایجاد محصول باکیفیت تر و سالم تر، افزایش در تولید و کاهش استفاده از سموم داشته ایم.

صدری با اشاره به واگذاری برخی امور به سازمان نظام مهندسی در حوزه تولید که منجر به اشتغال‌زایی بیشتری شده است؛ گفت: به علت فنی و مهندسی تر شدن برخی فرآیندهای کشاورزی محصولات سالم‌تر با تولید بیشتر به بازار عرضه می شود.

وی ادامه داد: با همکاری متقابل و دوطرفه سازمان نظام مهندسی و مهندسین، مهندسین توانسته اند با به روزرسانی اطلاعات خود در بیشتر موارد به ویژه در بخش کشتهای بسته و دامپروری از فن آوریهای جدید در تولید استفاده کنند.

نایب رئیس شورای سازمان تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان کویری یزد و کمبود آب و زمین مناسب و هم‌چنین نداشتن حمایت دولتی نمی‌توان از دانش آموختگان آنگونه که ایده آل است انتظار داشت.

صدری، در پاسخ به این پرسش که عملکرد سازمان را چگونه ارزیابی میکنید، بیان کرد: موفقیت هر تشکیلات ،اداره و سازمانی بستگی به مدیریت و نیروی اجرایی آن سازمان دارد که خوشبخانه نظام مهندسی کشاورزی استان با داشتن مدیری جوان، توانمند و باتجربه توانسته است بسیاری از امور سازمان را به خوبی اداره کرده و در راستای ارتقاء جایگاه سازمان و هم‌چنین اشتغال‌زایی فارغ التحصیلان گامهای موثری بردارد و برای استانهای دیگر نیز الگو باشد.

وی، همراهی اعضای شورای سازمان استان با هیات رئیسه و هم‌چنین تجربه کادر اجرایی جوان را در پیشبرد روند اهداف و عملکرد سازمان قابل توجه دانست و گفت: یکی از نقاط مثبت سازمان توانمندی مدیر و پرسنل جوان و همراهی اعضای شورای است.

منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ خرداد ۹۹
500 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0