نظام مهندسی کشاورزی یزد در نمایشگاه دام، طیور، کشاورزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته نظام مهندسی کشاورزی یزد در نمایشگاه دام، طیور، کشاورزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته

نظام مهندسی کشاورزی یزد در نمایشگاه دام، طیور، کشاورزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته

ظام مهندسی کشاورزی یزد در نمایشگاه دام، طیور، کشاورزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته ، حضور یافت.  نود و یک شرکت در زمینه های مختلف صنایع کشاورزی و مرتبط در این نمایشگاه حضور یافته بودند

کد خبر: 000721012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ مهر ۰۰ - ۱۰:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نظام مهندسی کشاورزی یزد در نمایشگاه دام، طیور، کشاورزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته ، حضور یافت.  نود و یک شرکت در زمینه های مختلف صنایع کشاورزی و مرتبط در این نمایشگاه حضور یافته بودند

نظام مهندسی کشاورزی یزد در نمایشگاه دام، طیور، کشاورزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته

نظام مهندسی کشاورزی یزد در نمایشگاه دام، طیور، کشاورزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته

مسئولان استان در غرفه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد در دهمین نمایشگاه دام، طیور، کشاورزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته حاضر شدند.
غرفه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد در دهمین نمایشگاه دام، طیور، کشاورزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته تشکیل گردید.
لازم به ذکر است: در اولین روز از این نمایشگاه سید مسعود عظیمی معاون اقتصادی استاندار یزد، علمدار رییس سازمان صمت یزد و دیگر مسئولان استان از غرفه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بازدید کردند.
هم‌چنین معاون اقتصادی استاندار یزد، رییس صنعت، معدن وتجارت، رییس سازمان جهاد کشاورزی یزد و هیات همراه جهت افتتاحیه در نمایشگاه حاضر شدند.
این نمایشگاه در محل نمایشگاههای بین المللی استان یزد در قالب سیصد غرفه با ۷۵۰۰ مترمربع وسعت با حضور شرکت های مختلف افتتاح گردید.
به گفته مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان یزد، نود و یک شرکت در زمینه های مختلف صنایع کشاورزی و مرتبط در این نمایشگاه حضور یافته و به مدت ۴ روز، همه روزه برای بازدید علاقه مندان دایر است.
قابل ذکر است: با توجه به اینکه هر شب در غرفه سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد در این نمایشگاه قرعه کشی از بین بازدید کنندگان از غرفه انجام می گردد در نخستین شب نمایشگاه، توسط مسئولان حاضر و محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد این قرعه کشی انجام گردید.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ مهر ۰۰
646 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0