مهران فرصت

کارگاه آموزشی “نگارش در مهندسی ساختمان” با مشارکت بیش از هزار نفر از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برگزار گردید

کارگاه آموزشی نگارش در مهندسی ساختمان طی روزهای دوازدهم و سیزدهم مرداد با مشارکت بیش از هزار نفر از اعضا در 2 منطقه شرق و غرب استان مازندران برگزار گردید.

کد خبر: 960514011 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ مرداد ۹۶ - ۹:۲۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران کارگاه آموزشی نگارش در مهندسی ساختمان طی روزهای دوازدهم و سیزدهم مرداد با مشارکت بیش از هزار نفر از اعضا در ۲ منطقه شرق و غرب استان مازندران برگزار گردید.کارگاه آموزشی نگارش در مهندسی ساختمان

کارگاه آموزشی نگارش در مهندسی ساختمان

کارگاه آموزشی نگارش در مهندسی ساختمان

 کارگاه آموزشی نگارش در مهندسی ساختمان

 

، مهران فرصت ریاست نظام مهندسی ساختمان مازندران در مراسم افتتاح این کارگاه با اعلام این که ارتقا آموزش و نهادينه سازي مهارت در جامعه مهندسي رويكرد هيات مديره دوره هفتم است بیان کرد: آموزش و كنترل نظارت ۲ وظيفه اصلي سازمان است و در هيات مديره دوره هفتم توجه جدي به اين ۲ موضوع گردیده است.
فرصت ادامه داد: در هر جامعه اي كه آموزش در راس امور باشد پيشرفت و توسعه حاصل خواهد شد. درصدديم با ارتقا آموزش در جامعه مهندسي ، خدمات مهندسي را افزایش دهيم و به اهداف قانونگذار دست يابيم.
وی با اشاره به این که در كنار آموزش دورههاي ارتقا پايه ، برگزاري دورههاي مهارت محور در دستور كار كميته آموزش قرار دارد تصریح کرد: كارگاههاي آموزشي مباحث حقوقي صنعت ساختمان ، اخلاق حرفه اي و مناسبسازي فضاي شهري ويژه افراد كم توان در دست برنامه ريزي است.
فرصت عنوان کرد: انتظاراتي كه از جامعه مهندسي در ارائه خدمات مهندسي داريم با تقويت آموزشها دنبال خواهيم كرد.


رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران اظهار داشت: با حمايت هيات مديره و هيات رئيسه سازمان برنامه ريزي جامعي در حوزه آموزش گرداوری شده تا با اجراي اين آموزشها به اهداف اصلي قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان دست يابيم.
در ادامه ، منوچهر شيباني اصل مدير كل دفتر سازمانهاي مهندسي و تشكلهاي حرفه اي به ارائه سخن رانی علمی در مورد اهمیت و نحوه “نگارش در مهندسي ساختمان ” پرداخت.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

 

کانال تلگرام نظام مهندسی فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مرداد ۹۶
1336 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0