مسابقه عکس:

برگزیدگان مسابقه عکس صنعت تاسیسات با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی معرفی شدند

عکاسان برگزیده چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیسات در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام دهقان - مشاور استاندار فارس -، مهندس روشن‌شاد - رییس نظام مهندسی استان فارس -، اساتید دانشگاه، عکاسان و کارشناسان معرفی و تجلیل شدند.

کد خبر: 3608 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ دی ۹۵ - ۲:۰۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)عکاسان برگزیده چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیسات در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام دهقان – مشاور استاندار فارس -، مهندس روشن‌شاد – رییس نظام مهندسی استان فارس -، اساتید دانشگاه، عکاسان و کارشناسان معرفی و تجلیل شدند.برگزیدگان مسابقه عکس صنعت تاسیسات با حضور رئیس سازمان

برگزیدگان مسابقه عکس صنعت تاسیسات با حضور رئیس سازمان

برگزیدگان مسابقه عکس

برگزیدگان مسابقه عکس صنعت تاسیسات با حضور رئیس سازمان

در این مراسم ابتدا قربانعلی میرزازاده – مدیرعامل شرکت پاکمن – به‌عنوان برگزارکننده مسابقه، به مقوله انرژی به‌عنوان یکی از نیازهای اولیه و حیاتی بشر اشاره و اظهار کرد: بحث توسعه فرهنگی در سایر شئون مورد نظر کارشناسان است و توسعه در این بخش نیازمند توجه جدی و فرهنگ‌سازی به موضوعی مثل صنعت تاسیسات و مقوله‌ای مانند حفاظت محیط زیست است.

او رسانه عکاسی را رسانه‌ای توانمند دانست و ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره در چهارمین سال متوالی سعی کرد با رویکرد انرژی‌های نوین، به موضوع مسابقه بپردازد و جا دارد نگاه عکاسان را در این‌باره بیشتر به فواید انرژی‌های نوین و پاک معطوف کنیم.

الهام محمدی هم به‌عنوان دبیر این مسابقه، با تجلیل از عکاسان شرکت‌کننده و راه‌یافته، به ضرورت اهمیت دادن به دید عکاسان به‌عنوان صاحبان نگاه حال و آینده‌نگر در جامعه اشاره کرد و خواستار توجه جدی‌تر و آگاهانه‌تر این قشر از هنرمندان به مضامین مرتبط با موضوع مسابقه شد.
در ادامه، مهدی سروری به‌عنوان دبیر هیات داوران در جایگاه حاضر شد و بیانیه دبیر این هیات را خواند.

او با دو پیشنهاد فعالیت دبیرخانه در طول سال و برنامه‌ریزی در راستای بسترسازی مناسب برای ورود عکاسان به محیط‌های صنعتی و تاسیساتی با عنوان تور عکاسی از صنعت تاسیسات، بیانیه را به پایان رساند.

هنگام برگزاری این مراسم، کارگاه‌های تخصصی از دکتر علی‌اکبر گل نشان با موضوع «بویلرهای بخار و بهینه‌سازی مصرف انرژی»، مهندس سعید میرزازاده با موضوع «قدم به قدم در موتورخانه بخار»، مهندس سیداصغر نصرالهی با موضوع «سیستم‌های بخار و تعمیرات و نگهداری آن‌ها»، مهندس وحید عزیزی با موضوع «مشعل‌های نوین» و مهندس علی عمادی با موضوع «بویلر چگالشی» برای علاقه‌مندان برگزار شد.

در نهایت، پس از رونمایی از عکس های برتر این مسابقه، با معرفی و دعوت به حضور عکاسان برگزیده و اهدای جوایز، از آن‌ها تقدیر شد و برگزیدگان به این ترتیب معرفی شدند:

رتبه نخست: شهروز جلالت از استان گیلان با اهدای یک سکه تمام بهار آزادی، یک سکه ربع بهار آزادی، تندیس و لوح تقدیر.
رتبه دوم: مسعود محمدی از استان خوزستان با اهدای یک سکه نیم بهار آزادی، یک ربع سکه بهار آزادی، تندیس و لوح تقدیر.
نگاه ویژه: اسحاق آقایی از استان کهگیلویه وبویراحمد با اهدای یک سکه تمام بهار آزادی، تندیس و لوح تقدیر.

همچنین برگزارکننده در متن فراخوان متعهد شده بود، مدیران، اساتید و حاضران در این مراسم می‌توانند در داوری آثار راه‌یافته سهیم باشند و با انتخاب یک عکس و ارسال کد عکس به شماره پیامک اعلام‌شده که در طی مراسم چندبار اطلاع‌رسانی شد، در انتخاب عکس برتر از نگاه حاضران و دیدارکنندگان سهیم شوند.

در این بخش، پس از پایان یافتن زمان مشارکت و شمارش کدهای ارسالی شرکت‌کنندگان، عکس مسعود محمدی با کسب بیشترین رای، منتخب اعلام شد و یک ربع سکه بهار آزادی و لوح تقدیر به ایشان تقدیم شد.

برگزیدگان مسابقه عکس صنعت تاسیسات با حضور رئیس سازمان

منبع: ایسنا

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ دی ۹۵
1164 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0