چرا قزوینی ‌ها صد و سی هزار تومان هزینه ثبت نام در طرح ملی مسکن می ‌دهند؟ چرا قزوینی ‌ها صد و سی هزار تومان هزینه ثبت نام در طرح ملی مسکن می ‌دهند؟

چرا قزوینی ‌ها صد و سی هزار تومان هزینه ثبت نام در طرح ملی مسکن می ‌دهند؟

چرا قزوینی ‌ها صد و سی هزار تومان هزینه ثبت نام در طرح ملی مسکن می ‌دهند؟  ، هزینه‌ای که در استان قزوین توسط کارگزار طرح دریافت می‌ شود، یک سوم استان‌ های دیگر مانند البرز و زنجان است

کد خبر: 991116009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ بهمن ۹۹ - ۱۱:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، چرا قزوینی ‌ها صد و سی هزار تومان هزینه ثبت نام در طرح ملی مسکن می ‌دهند؟  ، هزینه‌ای که در استان قزوین توسط کارگزار طرح دریافت می‌ شود، یک سوم استان‌ های دیگر مانند البرز و زنجان است

چرا قزوینی ‌ها صد و سی هزار تومان هزینه ثبت نام در طرح ملی مسکن می ‌دهند؟

چرا قزوینی ‌ها صد و سی هزار تومان هزینه ثبت نام در طرح ملی مسکن می ‌دهند؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: سازمان نظام مهندسی بر مبنای مصوبه شورای تامین مسکن کارگزار رسمی اجرای مراحل اداری طرح ملی مسکن است و هزینه‌ صد و سی هزار تومانی را برای انجام تمام مراحل اداری اعطای مسکن تا مرحله ثبت سند دریافت می‌ کند.
ابراهیم مبارک‌قدم، در جواب این پرسش که چرا متقاضیان مسکن ملی در شهرستان قزوین باید صد و سی هزار تومان به عنوان هزینه ثبت نام نهایی بپردازند، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی بر مبنای مصوبه شورای تامین مسکن کارگزار رسمی اجرای مراحل اداری طرح ملی مسکن است و هزینه‌ صد و سی هزار تومانی را برای انجام کلیه مراحل اداری اعطای مسکن تا مرحله ثبت سند دریافت می ‌کند.
مبارک قدم ادامه داد: هزینه‌ای که در استان قزوین توسط کارگزار طرح دریافت می‌ شود، یک سوم استان‌ های دیگر مانند البرز و زنجان است و سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین موظف است با دریافت این هزینه همه مراحل اداری را در درون مجموعه خود انجام دهد و هیچ کسی را به اداره کل راه و شهرسازی ارجاع ندهد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین، در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح ملی مسکن در استان تصریح کرد: از حدود ۴۵۰۰ نفر فرد واجد شرایط مرحله اول ثبت نام در طرح ملی مسکن استان ۹۴ درصد آنها واریز وجه داشتند و متقاضی نهایی و واقعی مسکن ملی محسوب می ‌گردند.
ساخت واحدهای مسکونی بنیاد مسکن در مرحله تجهیز کارگاه است
مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه بیان کرد: در مجموع در استان قزوین طی مراحل مختلف ثبت نام و هم‌چنین در چارچوب انعقاد تفاهم‌نامه‌ها با سازمان‌ها و دستگاه‌ های مختلف نوزده هزار نفر متقاضی دریافت مسکن ملی هستند که بسیاری از این افراد واجد شرایط شناخته نشدند و برخی کارکنان و کارمندان دولت هم منتظر انعقاد تفاهم‌نامه‌های خود با راه و شهرسازی قزوین برای قرارگیری در نوبت ثبت نام هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان این که تا امروز ساخت و احداث ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در ناحیه شهری مهرگان عملیاتی شده است، گفت: در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکونی را به تازگی شروع کرده که اجرای این طرح در مرحله تجهیز کارگاه قرار داد و هنوز هیچ عملیات ساختمانی در زمین موردنظر انجام نشده است.
مبارک قدم ادامه داد: هم‌چنین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هم که ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی را شروع کرده بود، با سرعت خوبی پیش می‌رود و برخی از واحدهای تولیدشده توسط این ستاد به سقف دوم هم رسیده است.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ بهمن ۹۹
1318 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0