در کلاس‌های آگاه‌سازی و توانمندسازی بهره‌برداران

استقبال مناسب از کلاس های نظام مهندسی کشاورزی آذربایحان شرقی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان‌ غربی گفت: امسال ۳۶ هزار نفر در کلاس‌های آگاه‌سازی و توانمندسازی بهره‌برداران کشاورزی استان آذربایجان‌ غربی شرکت کردند.

کد خبر: 7088 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵ - ۲:۱۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان‌ غربی گفت: امسال ۳۶ هزار نفر در کلاس‌های آگاه‌سازی و توانمندسازی بهره‌برداران کشاورزی استان آذربایجان‌ غربی شرکت کردند.استقبال مناسب از کلاس های نظام مهندسی کشاورزی

استقبال مناسب از کلاس های نظام مهندسی کشاورزی

استقبال مناسب از کلاس های نظام مهندسی کشاورزی

استقبال مناسب از کلاس های نظام مهندسی کشاورزی

امین آقایی در ارومیه اظهار داشت: هم‌اکنون سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با ۱۰ هزار و ۸۴۵ نفر عضو حقیقی و ۶۲۰ عضو حقوقی بزرگترین تشکل تخصصی بخش کشاورزی و بازوی فکری، علمی، مشورتی و اجرایی سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های فعال در بخش کشاورزی و محیط زیست است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان‌ غربی گفت: از این تعداد عضو، تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر کارشناسی، یک هزار و ۲۱۶ نفر کارشناسی ارشد و ۶۴ نفر دکترا در ۲۰ رشته تحصیلی هستند.

وی با اشاره به اینکه براساس قانون تامین و افزایش بهره‌وری، وظیفه رتبه‌بندی و تعیین صلاحیت حرفه‌ای به این سازمان واگذار شده است افزود: در این باره در ۱۴ سال گذشته تعداد ۷۶۸ نفر مشاور حقیقی و ۲۰ عضو مشاور حقوقی، ۱۸۸ نفر پیمانکار حقیقی و ۲۸ عضو پیمانکار حقوقی از این سازمان رتبه دریافت کرده‌اند.

آقایی با بیان فعالیت‌های شاخص ۹ ماهه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تصریح کرد: امسال ۱۹ پروانه تاسیس، ۲۷ پروانه بهره‌برداری و ۵۹ فقره موافقت اصولی در حوزه دام و طیور صادر شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر آن ضمن تمدید ۳۸ پروانه تاسیس، ۱۵۷ پروانه بهره‌برداری و ۹ موافقت اصولی نیز صادر شده است.

وی با اشاره به صدور دو پروانه تاسیس و ۱۴ پروانه تمدید در حوزه گلخانه و قارچ در ۹ ماهه امسال تصریح کرد: از سوی دیگر در این بازه زمانی سه پروانه بهره‌برداری صادر و ۲۰ پروانه تمدید شد.

آقایی از صدور ۷۵ و تمدید پنج پروانه تاسیس در حوزه گیاه‌پزشکی نیز خبر داد و بیان کرد: در ۹ ماهه امسال شش پروانه بهره‌برداری صادر و چهار فقره تمدید شد.

به گفته رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان‌غربی، در حوزه‌های شیلات نیز ۱۱ پروانه تاسیس و ۱۰ پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه آموزش و نوآموزی اعضاء در سال ۹۵ تعداد ۲۵ دوره آموزشی برای یک هزار و ۶۳ نفر اجرا شده است افزود: علاوه بر آن پروژه آموزش آگاه‌سازی و توانمندسازی بهره‌برداران کشاورزی با تحت پوشش ۳۶ هزار نفر بهره‌بردار با به کارگیری ۱۴۷ نفر کارشناس نیز اجرا شد.

 

منبع: تسنیم

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ بهمن ۹۵
1267 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0