وبینار «راه‌های ورود به بازار کار سازه، از دروس دانشگاهی تا آزمون نظام مهندسی» وبینار «راه‌های ورود به بازار کار سازه، از دروس دانشگاهی تا آزمون نظام مهندسی»

وبینار «راه‌های ورود به بازار کار سازه، از دروس دانشگاهی تا آزمون نظام مهندسی»

وبینار «راه‌های ورود به بازار کار سازه، از دروس دانشگاهی تا آزمون نظام مهندسی» ، روز 4 شنبه دهم شهریور ماه، ساعت  ۱۷ الی ۱۹، به صورت آنلاین برگزار می گردد

کد خبر: 000609002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ شهریور ۰۰ - ۷:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، وبینار «راه‌های ورود به بازار کار سازه، از دروس دانشگاهی تا آزمون نظام مهندسی» ، روز ۴ شنبه دهم شهریور ماه، ساعت  ۱۷ الی ۱۹، به صورت آنلاین برگزار می گردد

وبینار «راه‌های ورود به بازار کار سازه، از دروس دانشگاهی تا آزمون نظام مهندسی»

وبینار «راه‌های ورود به بازار کار سازه، از دروس دانشگاهی تا آزمون نظام مهندسی»

برگزاری وبینار «راه‌های ورود به بازار کار سازه»

انجمن علمی مهندسی عمران و محیط‌زیست دانشگاه تربیت مدرس، وبینار «راه‌های ورود به بازار کار سازه، از دروس دانشگاهی تا آزمون نظام مهندسی» را برگزار می‌ کند.

طراحی سازه یکی از شغل‌ هایی است که یک مهندس عمران در صنعت ساخت و ساز می‌ تواند برای خود انتخاب کند. طراحی سازه یک مهارت بوده و برای فراگیری آن مانند هر مهارت دیگری باید تمرین و تکرار زیادی انجام گردد.

کاربرد اصلی طراحی سازه در رشته محاسبات سازه است ولی یک ناظر و مجری ساختمان نیز برای اینکه بتواند در شغل خود حرفه‌ ای عمل کند، نیاز دارد که مهارت طراحی سازه را به خوبی فرا گیرد.

طراحی سازه یک ساختمان جزییات بسیاری دارد که باید با تمرین و تکرار بدان مسلط گردید. هر نقشه‌ معماری که طراحی می‌شود، الزامات خاص سازه‌ای را طلب می‌ کند که تنها با کسب تجربه در زمینه طراحی سازه می‌ توانید به درستی این الزامات را تشخیص دهید.

در کشور ما، مهندسان طراح سازه می‌ توانند پس از گذشت سه سال از مدرک کارشناسی مهندسی عمران و کسب تجربه و داشتن سابقه‌ کار در این مدت، برای شرکت در آزمون محاسبات و درخواست صدور پروانه نظام‌مهندسی اقدام نمایند.

این برنامه با حضور و سخنرانی حسین توکلی، روز ۴ شنبه دهم شهریور ماه، ساعت  ۱۷ الی ۱۹، به صورت آنلاین برگزار می گردد.

علاقه‌مندان میتوانند جهت ثبت‌نام و شرکت در این برنامه به لینک https://vclass۴.modares.ac.ir/b/tgk-tzw-krq-avb مراجعه نمایند.

منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ شهریور ۰۰
424 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0