الکامپ را به هفته ICT کشور تبدیل می کنیم مراسم اختتامیه جشنواره بازی های رایانه ای الکام گیمز

الکامپ را به هفته ICT کشور تبدیل می کنیم

مراسم اختتامیه جشنواره بازی های رایانه ای «الکام گیمز» دیروز صبح با حضور رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، مدیران وزارت ورزش و جوانان و همچنین گیمرهای حاضر در این جشنواره در باغ کتاب تهران برگزار شد و نفرات برتر این دوره جوایز دریافت کردند و قرار است با حمایت وزارت ورزش و انجمن ورزش های الکترونیکی در آینده ای نزدیک به مسابقات بین المللی بوسان کره جنوبی اعزام شوند.

کد خبر: 960626016 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ شهریور ۹۶ - ۱:۰۳ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در اولین دوره جشنواره بازی های رایانه ای الکام گیمز که روز ۱۹ شهریور ماه در باغ کتاب تهران آغاز شد، بیش از ۱۲۰۰ نفر به مسابقات نهایی راه یافتند و ۳۰ هزار نفر در مسابقات مقدماتی بخش موبایل شرکت کردند. الکامپ را به هفته ICT کشور تبدیل می کنیم

الکامپ را به هفته ICT کشور تبدیل می کنیم

الکامپ را به هفته ICT کشور تبدیل می کنیم

الکامپ را به هفته ICT کشور  تبدیل می کنیم

ناصر علی سعادت، رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در گفت و گو با فناوران به اهداف برگزاری این جشنواره پرداخت و گفت: در سه سالی که نمایشگاه الکامپ برگزار شد، تلاش کردیم در بخش های مختلف صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات نوآوری داشته باشیم و به نیاز مخاطبان پاسخ دهیم.
وی افزود: از این رو در سال اول الکام استارز کلید خورد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. سال دوم نیز الکام گیمز را داشتیم و قرار بود امسال همزمان با نمایشگاه الکامپ، الکام گیمز را نیز برگزار کنیم که به دلیل گستردگی الکامپ و محدویت زمان و فضا این امر امکان پذیر نشد.
سعادت با بیان اینکه در حال حاضر بخش مهمی از صنعت ICT دنیا به بازی های رایانه ای برمی گردد، گفت: نظام صنفی رایانه ای در دوره های قبل توجه چندانی به صنعت بازی های رایانه ای نداشت. اما در این دوره سعی کردیم تولیدکنندگان بازی های رایانه ای را در کمیسیون نرم افزار دور هم جمع کنیم و با برگزاری الکام گیمز توجه به این صنعت را افزایش دهیم.
رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور افزود: در واقع الکام گیمز فرصتی ایجاد می کند تا تولیدکنندگان بازی های رایانه ای خود را به جامعه مخاطب معرفی کنند.
وی با بیان اینکه ایده برگزاری الکام گیمز ابتدا در نمایشگاه الکامپ مطرح شد، گفت: الکامپ در این دروه رشد بسیار خوبی داشت، از طرفی به دلیل زمان محدود امکان برگزاری الکام گیمز را در نمایشگاه نداشتیم. چراکه نمایشگاه بین المللی ساعت ۶ بعد از ظهر تعطیل می شود و مسابقات گاهی تا ساعت ۱۰ شب ادامه پیدا می کند.

الکامپ را به هفته ICT کشور تبدیل می کنیم

وی افزود: بنابراین تصمیم گرفته شد الکام گیمز زمان دیگری برگزار شود، زیرا در ظرف الکامپ نمی‎گنجد.
سعادت همچنین با بیان اینکه باید الکامپ به هفته ICT کشور تبدیل شود، گفت: تمام تلاش سازمان این است که در کشور هفته ای به نام «هفته ICT « داشته باشیم تا تمام وقایع صنعت فاوا در این هفته اتفاق بیفتد و چه بهتر که همزمان با نمایشگاه الکامپ باشد.
وی افزود: در واقع هدف ما فرهنگسازی در سطح جامعه برای نشان دادن اهمیت صنعت فاوا است تا هم مردم و هم مسوولان توجه بیشتری به فناوری اطلاعات داشته باشند.
رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در عین حال اضافه کرد: سازمان در نظر دارد که الکام شاپر را نیز تا پایان سال برگزار کند و در آینده تمام این رویدادها در هفته ICT کشور گنجانده خواهد شد.
منبع: سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران
مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ شهریور ۹۶
1141 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0