تخلف مهندسان ناظر در کمیسیون ماده 100 شرکت عمران پردیس اعلام نمود

دریافت وجوه برای تاییدیه گاز غیرقانونی بود/مانع تضییع حقوق متقاضیان مسکن مهر می‌ شویم

شرکت عمران پردیس با اشاره به غیرقانونی بودن دریافت وجوهی از متقاضیان مسکن مهر بابت تاییدیه گاز توسط پیمان کار گازررسان، اظهار داشت: مانع تضییع حقوق متقاضیان مسکن مهر می‌ شویم.

کد خبر: 960404008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ تیر ۹۶ - ۸:۵۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،شرکت عمران پردیس با اشاره به غیرقانونی بودن دریافت وجوهی از متقاضیان مسکن مهر بابت تاییدیه گاز توسط پیمان کار گازررسان، اظهار داشت: مانع تضییع حقوق متقاضیان مسکن مهر می‌ شویم.مانع تضییع حقوق متقاضیان مسکن مهر می‌ شویم

مانع تضییع حقوق متقاضیان مسکن مهر می‌ شویم

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

مانع تضییع حقوق متقاضیان مسکن مهر می‌ شویم

شرکت عمران پردیس در واکنش بخبر “دریافت پول زور از متقاضیان مسکن مهر”پاسخی داده که عینا در ذیل می‌آید؛
«احترما در مورد درج خبر با شناسه خبر یک میلیون و چهار صد و سی و چهار هزار و هفتاد و هشت سرویس اقتصادی مورخ بیست و سوم خرداد نود و شش با عنوان “دریافت پول زور از متقاضیان مسکن مهر” به استحضار میرساند طی نشست مشترک با متقاضیان،‌اخیرا مطلع شدیم که یکی از پیمان کاران جزء بخش گازرسانی ساختمان سازنده سی و سه هزار و سیصد و سی وپنج واحد مسکونی فاز یازده بدون هماهنگی با این شرکت و نظام مهندسی پردیس اقدام به گرفتن مبالغی بابت تاییدیه گاز از متقاضیان می‌ نماید.
شرکت عمران پساز اطلاع موضوع، اقدام به پی گیری قضایی و منع شرکت مذکور از ادامه دریافت مبلغ نمود. بنا بر این صراحتا اعلام می‌ گردد دریافت هرگونه وجهی بابت تاییدیه گاز بجز مبالغ مصوب نظام مهندسی و شورای تامین مسکن استان تهران غیرقانونی بوده و موضوع از طریق مراجع قضایی در دست رسیدگی می ‌باشد.


از تمامی متقاضیان محترم تقاضا می ‌گردد در صورت مشاهده ادامه دریافت این مبلغ غیرقانونی مراتب را به این شرکت اعلام کنند.
ضمنا شرکت عمران شهر جدید پردیس از هم کاری و سعه صدر متقاضیان محترم کمال تشکر را داشته و به ایشان اطمینان داده که مانع از تضییع حقوق آن ها خواهد شد.»
منبع : اتحادیه طلا جواهر و سکه تهران

 

سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ تیر ۹۶
1352 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0